היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפקודם החברתי ומאפייני המשחק של ילדים בגיל הגן

עבודה מס' 065811

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית ותצפית על שני ילדי גן.

4,886 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו מנותחים מאפייני המשחק של שני ילדים בגן חובה שתוארו על ידי הגננת כבעלי כשירות חברתית שונה: שיר, בת ה-5 ושלושה חודשים - בעלת כשירות חברתית נמוכה, ואמיר, בן 6 - בעל כשירות חברתית גבוהה. בחלקה הראשון של העבודה מובא רקע תיאורטי הסוקר את מאפייני המשחק וההתפתחות החברתית בקרב ילדי גן, ובחלקה השני מובא ניתוח התצפית על שני הילדים תוך השוואה בינהם והתייחסות לרקע התיאורטי.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי - מאפייני המשחק והתפתחות חברתית בגיל הגן
כשירות חברתית, והקשר בין כשירות חברתית ומשחק בגן הילדים
בניית כלי התצפית והשערות
ניתוח התצפית וקישורה לחלק התיאורטי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

"משחק הוא האושר בעשיית דבר שאין בו מטרה " (אריסטו)
משחק הוא פעילות המלווה את האדם מימיו הראשונים לאורך כל החיים. משחקו הראשון של הילוד הוא עם חלקי גופו או עם חלקי גופה של אימו. למעשה, מהרגע שסיים את פעולת היניקה למטרת ההזנה, הרי שהמשך ההתעסקות של התינוק עם פיטמת האם היא משחק (שרידן, 1996). עדות למרכזיותו ולחשיבותו של המשחק בחיי הילד הינה שהעדר משחק נחשב לסימן של חריגות קיצונית (סרוף ואחרים, 1998).

תגים:

גיל · הגיל · הגן · הרך · התפתחות · ילדים · משחק · פסיכולוגיה · סוציודרמטי · ייעוץ

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפקודם החברתי ומאפייני המשחק של ילדים בגיל הגן", סמינריון אודות "תפקודם החברתי ומאפייני המשחק של ילדים בגיל הגן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.