היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות כספיים

עבודה מס' 010456

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מנקודת מבטו של נותן האשראי,תוך התייחסות לאיתנות החברה ובחינת סעיפים מאזניים על ידי הבודק.

2,770 מילים

תקציר העבודה:

דו"ח כספי הוא הראי של החברה; והוא הכלי היחיד הזמין שדרכו אפשר לבחון את הגוף המדווח והוא ישמש את המשקיע בכח בחברה, את נותני האשראי את ספקי החברה ואת המוסדות הסטטוטוריים המעונינים בו אולם יותר מכל הוא משמש את החברה עצמה לשם ידיעת מצבה הפיסקלי וריוחיותה ולשם בחינת דרכים לשיפור מצבה ופעולותיה.
כמספר מעלותיו כך מספר מגרעותיו של המאזן. המאזן מוצג לרוב במחירים הסטוריים (לפחות הרכוש מוצג כך) דבר המעוות את כל התמונה בזמנים של אינפלציה ואפילו הדוחו"ת התוצאתיים האמורים להראות את פעולותיו של העסק
באותה שנה, במקרים של אינפלציה מעוותים את התמונה ומראים תוצאות מוטות.
עבודתי זו מוצגת מנקודת מבטו של נותן האשראי. כיצד יתייחס נותן האשראי בבואו לבחון את איתנותה של החברה ואת כושר הסולונטיות שלה וכיצד יבחן הנ"ל כל סעיף במאזן.

תוכן העניינים:
א. הקדמה - ניתוח דו"חות - מהו וכיצד נעשה?
ב. ניתוח דוחו"ת למעשה- הדגמת ניתוח דוחות ע"י שימוש בדו"ח חברה הנתונה
בקשיים.
ג. סיכום ומסקנות.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.