היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות כספיים - דניה סיבוס

עבודה מס' 064950

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ענפי וחברתי של חברת דניה סיבוס, כולל התיחסות לפעילות מתחרים, ניתוח כל הדדים הפיננסיים של החברה.

7,807 מילים ,4 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

דניה סיבוס הינה חברה קבלנית הפועלת בישראל בתחומי הבנייה, התשתית וייצור אלמנטים מתועשים לבנייה. דניה סיבוס הינה חברת ביצוע מהמובילות בקרב חברות הביצוע והניהול ההנדסי בענף הבנייה בישראל.
החברה מזוהה עם ביצוע איכותי בטכנולוגיה מתקדמת של כל סוגי הבנייה: שכונות מגורים, מבני ציבור, תעשייה ותשתיות. החברה הינה חברת בת של חברת אפריקה ישראל (בראשות לב לבייב) המחזיקה בה כ-77.1% ממניות החברה. כמו כן דניה סיבוס מחזיקה מספר חברות בת בארץ ובחו"ל.

תקופת הדוחות שנותחו - נכון לשנת 2005.

קטע מהעבודה:

באופן עקרוני מדד אלטמן הוא יציב וגבוה בשנים 2000-2002 עם ירידה קלה ב-2003 וזאת מכיוון שהחברה חילקה דיווידנד במזומן של למעלה מ-110 מיליון ₪, כאשר סכום זה מהווה למעלה משליש מההון העצמי של החברה, אך עדיין מדד אלטמן נע בין 2.9 - 3.1 שזה מראה על חברה יציבה ובריאה. מדד אלטמן של חברת סולל בונה לשנת 2003 עמד על 0.17 כלומר, החברה המתחרה נמצאת במצב קשה ביותר של חוסר היציבות היכול להביא למצב של חדלות פירעון והפסקת פעילות.

תגים:

סולל · בונה · בניין · בניה · כספיים · מדדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים - דניה סיבוס", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים - דניה סיבוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.