היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות כספיים של מלון

עבודה מס' 067761

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח דוחות כספיים של מלון "וואל האלה" למשך שלוש שנות פעילות.

10,630 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו ביצענו ניתוח דוחות כספיים של מלון "וואל האלה" למשך שלוש שנות פעילות.
הניתוח התבסס על מספר סוגי דו"חות :4 מאזנים , 3 דו"חות רווח והפסד, ניתוח תפעולי וניתוח אינטגרטיבי לכל מחלקה, לאגף מזומ"ש לכלל המלון.
נעשה על ידנו שימוש בכל הידע הנרכש עד כה במהלך קורס חשבונאות למלונאות.
העבודה מחולקת לחמישה חלקים:
החלק הראשון מציג ניתוחים טכניים , תפעוליים ואינטגרטיבים לכלל מחלקות המלון, בדגש על אגף מזומ"ש וכלל המלון. בנוסף ישנו ניתוח כללי יותר (מכירות, עלות מכר, עלות כ"א ורווח תפעולי) בו נקבלה תמונה ברורה יותר וסוקרת על המלון בשלושת שנות הפעילות אשר בהן עסקנו.
חלק ב':
חלק זה מתייחס להפרדת עלויות חצי קבועות בכדי למצוא את נקודת האיזון של המלון בכל שנה: עלות קבועה, עלות משתנה ולמצוא האם העלויות המשתנות הן ביחס מותאם להכנסות ולרווחים- כלומר האם ככל שיש יותר אורחים וחדרים תפוסים כך העלויות משתנות.
חלק ג':
ניתוח טכני למאזנים ולדוחות רווח והפסד, ניתוח טכני לעלויות הקבועות של העסק, וחישוב היחסים הפיננסיים.
חלק ד':
בנוי מדיון על המשמעויות של הנתונים הטכניים שהושגו בפרק ג' בהשוואה של ניתוחי המאזנים, העלויות הקבועות והיחסים הפיננסים. בנוסף הצגנו את ההשפעות והמגמתיות המתרחשות במלון מבחינת היחסים הפיננסים וההשערות להמשך תפעול המלון בעתיד.
חלק ה':
הוא חלק המסכם את מצב המלון לאורך שלושת שנות הפעילות שהוצגו בפנינו. בחלק זה פורטו מטרות העבודה, מסקנות בנוגע לפעילות השוטפת במלון ובנוסף הוצגו המלצות שמטרתם לשפר ולשדרג את מצב המלון בטווח הארוך והקצר ואת ראיית ההנהלה בנוגע לתפקוד המלון השוטף.

מקורות העבודה הם שלושה אתרי אינטרנט והחומר שהועבר במהלך הקורס.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1- ניתוח תפעולי
1.1 ניתוח תפעולי מחלקתי
1.2 ניתוח תפעולי אגף מזומ"ש וכלל המלון
1.3 ניתוח אינטגרטיבי שנים 1-2
1.4 ניתוח אינטגרטיבי שנים 2-3
1.5 סיכום פרק א'

פרק 2 - הפרדת עלויות חצי קבועות
פרק 3 - ניתוח השוואתי ויחסים פיננסיים
3.1 טבלאות השוואת מאזנים
3.2 ניתוח השוואת מאזנים
3.3 ניתוח עלויות קבועות

פרק 4 - דיון
פרק ה' - סיכום
מטרת העבודה, אופן ביצועה וממצאים מרכזיים
מסקנות והמלצות

קטע מהעבודה:

לאורך שלושת שנות הפעילות, המלון עבר שינויים שכללו עליות וירידות בהיבטים הנבחנים, אך עם זאת ניכרת התיימרות לניסיון יצירה ובהמשך שמירה, על מגמתיות בתפעול וברמה החשבונאית. התנועות המשפיעות ביותר התבטאו ברמת הנזילות, ביחסי הרווחיות, שינויים במצב הבעלים ובמצב המלווים. ממצאים מרכזיים הנ"ל מאששים למעשה את השערתנו באשר להתייעלות המלון לאורך התקופה. תחום התיירות והנופש הינו תחום רחב בעל היצע גדול ועם זאת זהו תחום בו התחרות היא גבוהה ולכן על מנהלי המלון למקסם את פוטנציאל הקיים במלון בכדי ליצור גורם ייחודי אשר יביא את המלון להיות בעל יתרון יחסי.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות כספיים של מלון", סמינריון אודות "ניתוח דוחות כספיים של מלון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.