היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בהקשר אירופאי- שוק הצמיגים.

עבודה מס' 065615

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת "אלקיס" הממוקמת בישראל מול חברת "קונטיננטל" הגרמנית המעוניינת לחדור לארץ.

4,854 מילים ,21 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

עבודה זו מתארת את הרקע של שוק הצמיגים בשוק האירופאי המשותף, מנתחת את סביבת השוק והשפעותיה על החלטות מנהלים בארגונים, תוך כדי הדגשת העקרונות הרלוונטיים לתעשיית הצמיגים בישראל ובגרמניה ומתן דגש על ההבדלים בין הטווח הקצר בו ישראל אינה חברה מלאה בשוק האירופאי המשותף, לבין הטווח הארוך בו עשויה ישראל להתקבל כחברה מלאה באיחוד.
במסגרת עבודה זו, נבחן שתי חברות העוסקות בענף- חברת "אלקיס", אשר עיקר פעילותה הינה יבוא ושיווק צמיגים והיא ממוקמת בישראל. מול חברה אחרת הפועלת באותו ענף- "קונטיננטל" שהינה חברה גרמנית המעוניינת לחדור לארץ. לעומתה אלקיס מנסה ללא הרף לחדור לשוק האירופי.
הדו"ח מתמקד ומעריך את הסביבה הקרובה של תעשיית הצמיגים בישראל על-ידי מודל חמשת הכוחות של פורטר, את חוזקותיה, חולשותיה, ההזדמנויות והאיומים של החברות".

בחלקה האחרון, מפרטת העבודה את האלטרנטיבות העומדות בפני "קונטיננטל" למימוש רצונה לחדור לשוק תעשיית הצמיגים בישראל, ואת האלטרנטיבות העומדות בפני "אלקיס" לגבי שיתוף הפעולה עם חברות מחולת, כאשר הדגש הוא על ייצוא עקיף בתחילת שיתוף הפעולה על מנת לחסוך בעלויות ולנצל את הידע והשוק שיש לחברת "אלקיס" בארץ, ולאחר קבלת משוב והערכה מחודשת של מצב השוק, לשקול בחיוב את הידוק שיתוף הפעולה לטווח הארוך.

תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
1. שוק הצמיגים
1.1 שוק הצמיגים בישראל
1.2 שוק הצמיגים בגרמניה
2. ניתוח SWOT
2.1 החברה הישראלית
2.2 החברה האירופית
3. המלצות
3.1 המלצות לפירמה הישראלית
3.2 המלצה לחברה האירופית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השוק בישראל אינו מתרחב בצורה רצינית, וזאת לאור המיתון הקשה והתחרות הגוברת מחול. כתוצאה מכך עובר השוק שינויים כלכליים וערכיים ונע לעבר קונסולידציה משמעותית בכל התחומים. תהליך זה מואץ גם על ידי מדיניות החברות הרב לאומיות אשר בחרו לייצג את עצמן בארץ ולייבא את מוצריהן במקום להרשות ייצור מקומי. במהלך שנת 1999 נכנסו לתוקפם צווים לשינוי מחירי הצמיגים במספר מדינות באירופה. כמו כן במהלך שנת 2005 אמורות להיכנס לתוקפן תקנות המאפשרות יבוא מקביל של צמיגים למדינת ישראל. שינוי חוק הפטנטים והגברת התחרות בענף הצמיגים, יגביר את התחרות בישראל, אך מנגד ייצור הזדמנויות עסקיות לחברות ע"י הגדלת הייצוא ויציאה לשוק עם מוצרים מוגמרים.

תגים:

צמיגים · צרכנים · אליאנס · SWOT · רכב · אירופה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בהקשר אירופאי- שוק הצמיגים.", סמינריון אודות "ניהול בהקשר אירופאי- שוק הצמיגים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.