היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום בעת משבר

עבודה מס' 065599

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עמדת הצרכן על חברה/מוצר לאחר משבר בחברה, האם פרסום בחברה שכזו משפיע על עמדת הצרכן.

7,366 מילים ,26 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

חברות רבות נמצאת במשבר במהלך החיים. מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק, תיאורטית ואמפירית, מה עמדת הציבור כלפי משברים אלו, והאם הציבור יהיה מוכן לרכוש מוצרים מחברות, רק בעקבות הפרסום כי המשבר חלף וכי "היתה זו טעות מצערת שלא תחזור".

שאלת המחקר הכללית האם פרסום לאחר משבר משפיע במידה מסוימת על עמדת הצרכן כלפי המוצר והחברה. האם הצרכן מאמין לחברה או לא.
המחקר להלן יתייחס באופן כללי לאמון שנותנים צרכנים בחברות ולאחר מכן לשני מקרים מפורסמים: פרשת החלב של תנובה ופרשת הבשר של זוגלובק.
פרשת החלב של תנובה החלה לאחר שאחד העובדים דיווח כי היה סיליקון בחלב. הסילקון, שהוא חומר מסרטן, הוחדר בכמויות קטנות לחלב, והרעיל רבים מהציבור. השפעתו הינה קטנה, אולם במצטבר הוא יכול לגרום למוות.

בנושא זוגלובק נמצא כי החברה איחסנה בשר שפג תוקפו בתנאים שלא ראויים לאיחסון, ואם משרד הבריאות היה יודע על כך, הוא לא היה מתיר זאת. יצויין כי בשר מקולקל יכול לגרום למוות.
המחקר יהיה מחקר כמותי, באמצעות שאלונים וממנו נסיק לגבי עמדות הצרכנים.

כלי המחקר הוא שאלון. בשאלון יפרטו הקונים ראשית מספר משתנים אישיים, ולאחר מכן את התרשמותם מהפרסומות למוצרים שעברו משבר.
אנסה לבדוק, באמצעות מחקר עצמאי, מהם נטיות המגזר הצרכני לשימוש בפרסומות למוצרים שעברו משבר: כיצד רואים הצרכנים למיניהם את הפרסומות למוצרים שעברו משבר לפי סוגיהם.

הכלים הסטטיסטים בהם אנתח את השאלון יהיו:
1. ממוצעים על כלל התשובות.
2. שכיח התשובות.
3. מבחני פירסון לבדיקת מתאמים. מבחן זה בודק האם ישנו קשר בין משתנה X ל-Y. אני אבדוק לרמת מובהקות של 95%, כלומר כל התוצאות של מבחן פירסון שיהיה בטווח של 0.05 <-> 0.05 - יהיו מובהקים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 רציונל המחקר
2. סקירת הספרות
2.1 התנהגות חברה במשבר
2.2 סוגי הבעיות
2.3 התנהגות צרכנים במצב רגיל ובעת משבר
2.4 פרסום וקידום מכירות
2.5 אסטרטגיית המוצר
2.6 מסר בעת משבר
2.7 פניית המסר
2.8 גישה משווה
3. שיטת המחקר
3.1 השערות המחקר
3.2 שיטת הדגימה
3.3 כלי המחקר
3.4 משתנים
3.5 מגבלות המחקר
4. תוצאות המחקר
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
7.1 דוגמת השאלון

*הערת המערכת: העבודה אינה כוללת את הנספחים הסטטיסטיים

קטע מהעבודה:

לכל חברה יכולות להיות בעיות בחייהן. פרופ' אדידגס', מסביר כיצד יכולות להיווצר בעיות בפירמה ומדוע הדבר חייב לקרות בכל פירמה.
הבעיות שיש לארגונים נובעים בראש ובראשונה מגודלן. כאשר החברות קטנות- בשלב הינקות הבעיות קטנות ואילו כאשר הן מתרחבות, בעיותיהם נעשות כבדות משקל יותר.
הזדקנות ארגונית, כמו הזדקנות אדם, פירושה ירידה ביעילות לטפל בבעיות. בעיות שהארגון טיפל בהם שנים נראות עם ההזדקנות כבעיות שלא ניתן להתגבר עליהם: בעיות כח אדם, בעיות אספקה, בעיית מתן שירות ועוד.
אי לכך, לדעת אדידג'ס המפתח להצלחה בניהול אינו ביטול הבעיות אלא התמקדות בבעיות השלב הנוכחי במחזור חי הארגון כך שיוכל לגדול ולהבשיל ולטפל בבעיות השלב הבא. כשהארגון מודיע לנו שהמפתח להצלחה הוא הטיפול בגורמי ההזדקנות ומניעתה- על מנת שנוכל לטפל בבעיות בצורה טובה יותר.

תגים:

פרסום · פשיטת · רגל · בעיות · אירגוניות · צרכנות · חלב · תנובה · פרשת · בשר · זוגלובק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בעת משבר", סמינריון אודות "פרסום בעת משבר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.