היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין האמונה בעולם צודק לתפיסת ההוגנות הארגונית

עבודה מס' 065573

מחיר: 167.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר באמצעות חלוקת שאלונים.

4,356 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בכדי לבדוק את האפשרות שקיימת השפעה כלשהי של משתנה אישיות על תפיסת ההוגנות הארגונית, המחקר הנוכחי בוחן את הקשר בין מדד רב מימדי של האמונה בעולם צודק לתפיסת הוגנות ארגונית מסוגים שונים. שיערנו כי הקשר בין שני המשתנים יהיה חיובי וכי יהיה חזק יותר במשתנה מצב של תהליך ארגוני בו קיימת אפשרות להשפעה והתערבות מצד האדם, לעומת תהליך אדמיניסטרטיבי בו לא קיימת אפשרות זו. הועברו שאלונים ל- 120 סטודנטים. נמצא כי לא קיים קשר בין המשתנים או בין המימדים של האמונה בעולם צודק למרכיבים של ההוגנות הארגונית. כמו כן, לא נמצאו הבדלים בין שני משתני המצב של ההוגנות הארגונית.

קטע מהעבודה:

אחת המטרות העיקריות של הפסיכולוגיה הארגונית היא פיתוח הבנה של עמדות והתנהגויות במקום העבודה. הנושאים שנחקרו בשל כך הם מוטיבציה, שביעות רצון בעבודה ותהליך קבלת החלטות בארגון. תוך כדי מחקר בתחומים שונים אלו, התגלתה הוגנות ארגונית כגורם חשוב המשפיע על משתנים שונים כמו עמדות, החלטות, והתנהגות (Gilliland & Chan, 2001). שביעות רצון, ומחויבות ארגונית של עובד, למשל, מושפעות מהתפיסה שלו לגבי הוגנות היחס הניתן לו מהמנהלים והארגון Martin & Bennett, 1996)) היות ולהוגנות תפקיד חשוב בתחומים רבים הקשורים לעבודה ולפסיכולוגיה הארגונית, נעשו מחקרים רבים מאוד בנושא זה הקרוי הוגנות ארגונית.

תגים:

פסיכולוגיה · ארגונית · אירגונית · ארגון · מיקוד · שליטה · התנהגות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין האמונה בעולם צודק לתפיסת ההוגנות הארגונית ", סמינריון אודות "הקשר בין האמונה בעולם צודק לתפיסת ההוגנות הארגונית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.