היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת אצות ים

עבודה מס' 065310

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה השיווקית

4,550 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת "אצות ים ראש הנקרה" הוקמה בשנת 1993 כענף ייחודי וחדשני בקיבוץ ראש הנקרה והינה החווה היחידה בארץ לגידול אצות מאכל לבני אדם.
החברה החלה את פעילותה בשנותיה הראשונות במסגרת שבה שיתפה פעולה עם חברת "דשנים וחומרים כימיים בע"מ" ועם המכון לחקר ימים ואגמים בפיתוח שיטה לייצור האצה GRACILLARIA והפקת אגר ממנה.
נכון להיום, החברה משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת לגידול אצות בתנאים מבוקרים, המשפרים גם את קצב הגידול של האצות וגם את כמות היבול וממשיכים לעבוד על פיתוח זנים נוספים.
מטרת החברה היא להגדיל את הפעילות הכלכלית בארץ ולהרחיב את מכירותיה. ניתן לממש מטרה זו ע"י הגדלת נתח השוק ויצירת ביקוש בפניה לפלחי שוק אשר אינם מכירים את המוצר.

תוכן עניינים:
חלק א' - הצגת החברה והסביבה
1. מבוא
2. ניתוח סביבת מאקרו על פי מודל PESTE
3. ניתוח הסביבה העסקית על פי מודל SWOT
4. ניתוח סביבת המקרו
חלק ב' - ניתוח החברה
1. הצורך והרצון עליו עונה החברה
2. פילוח שוק
3. מיצוב
4. מפה תפיסתית
5. אסטרטגיית כיסוי שוק
6. תמהיל השיווק
א. Product - תמהיל המוצר
ב. Price - המחרה
ג. Place - הפצה
ד. Promotion - תקשורת
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הסביבה הפוליטית Political
"החוקים, הגופים הממשלתיים וקבוצות הלחץ המשפיעים ומגבילים ארגונים ויחידים שונים בחברה האנושית" (פ. קוטלר)

המצב הפוליטי מדיני העדין אשר שרר בחמש השנים האחרונות במדינת ישראל התאפיין בקיפאון בתהליך השלום לצד גילויי אלימות מצד הפלשתינאים.
מאז אירועי אוקטובר 2000 חלה הידרדרות במצב הביטחוני במדינה, אשר בעקבותיו ירד מצב רוח הקניה בקרב הצרכנים ויצר קושי בהחדרת מוצרים חדשים לשווקים.
על רקע תחושה של שיפור רגיעה ביטחונית, ולאור הבחירות המתקרבות והחלפת הממשלה, התרגלו הצרכנים לשינויים במצב הפוליטי כך שמצב זה משפיע פחות על הרגלי הצריכה.
ניסיון הפיגועים האחרונים מלמד שהשפעתם על הרגלי הצריכה נמוכה משמעותית בהשוואה לפיגועי העבר.

תגים:

PESTE · Place · Price · Promotion · SWOT · אסטרטגיית · המחרה · הפצה · מיצוב · מפה · סביבת · עונה · עליו · פילוח · שוק · תמהיל · תפיסתית · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אצות ים", סמינריון אודות "חברת אצות ים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.