היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחס הרשויות בישראל לתופעת הסחר בנשים בעשור האחרון

עבודה מס' 065087

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של התופעה והתמודדות הרשויות עימה.

2,497 מילים ,7 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

סחר בנשים לצרכי תעשיית המין הוא תופעה כלל עולמית, אשר עלתה לסדר היום הבין לאומי בעשור האחרון בכלל ובישראל בפרט. כאשר ישנו ניסיון לאמוד את היקף התופעה נוטים הגופים הממשלתיים להמעיט בהערכה המספרית שלהן. קשיים אלו נגרמים ממספר גורמים בניהן התרחשות התופעה בתחום האפור של העולם התחתון, פיזור של בתי בושת המוכרים ברחבי הארץ ומספר רב של דירות דיסקרטיות בהן מתרחשת פעילות הקשורה לסחר ולזנות.
בעבודה זו נעסוק בפן של התמודדות המערכות עם התופעה, אילו אינטרסים פועלים על המערכת החוקית במדינה בכדי להעלים עין ולו באופן חלקי מהבעיה מהניסיון לבער אותה. אינטרסים אלו ועוד, באים לידי ביטוי בהיעדר חקיקה מתאימה או חוסר שלמות בחקיקה הנוכחית אינן מאפשרות לרשויות האכיפה והשיפוט לטפל בתופעה כראוי. מטרתה של עבודה זו היא לבחון את יחסן של רשויות המדינה והחוק כלפי המעורבים בסחר- סוחרים וקורבנות. כמו כן ננסה להצביע על הנקודה ממנה צומחת תופעת הסחר בנשים, מהן מגמותיה, במידה ונימצא את השורש לתופעה, נעלה דרכים להתמודדות עימה.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור התופעה
התמודדות ויחס הרשויות לתופעה בעולם
הסחר והזנות בישראל
המלצות למיגור בסחר בנשים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הסחר בנשים למטרות זנותFRAFFICKING - שפירושו הנאה של בני אדם על ידי אחרים באמצעות שימוש בכוח או באיומים, ניצול של סמכות או עמדה עליונה, במטרה לשעבד אותם מינית או כלכלית למטרות רווח או קידום של המשעבד. רובן המכריע של קורבנות הסחר מגיעות ממדינות ברית המועצות לשעבר. לאחר קריסת הגוש המזרחי חלה הידרדרות כלכלית וחברתית באותן מדינות. מצב זה הביא את הנשים להיות הראשונות להיפלט ממעגל העבודה המקומי שהיוותה תמריץ לעבודה בחו"ל, ללא בדיקה מעמיקה של סוג העבודה ותנאיה, כאשר לכאורה מובטח להם עבודה הוגנת כגון- מלצרות, דוגמנות וסיעוד. רק מיעוט מהנשים מכירה מראש שמדובר בזנות.

תגים:

זנות · תעשיית · פשעי · המין · זונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחס הרשויות בישראל לתופעת הסחר בנשים בעשור האחרון", סמינריון אודות "יחס הרשויות בישראל לתופעת הסחר בנשים בעשור האחרון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.