היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסקר המודרני - דואר אלקטרוני מול דואר רגיל

עבודה מס' 064831

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת שתי השיטות באמצעות סקר בנושא תרבות הפנאי.

9,820 מילים ,35 מקורות ,2002

תקציר העבודה:


עבודה זו עוסקת בהתייחסות לביצוע סקרים בשני אמצעים: שימוש בדואר רגיל מול השימוש בדואר אלקטרוני. הנושא הנחקר הוא תרבות הפנאי של ציבור אנשים בישראל. השאלונים נשלחו בשני אופנים - דואר רגיל ודואר אלקטרוני באותו יום. המחקר עוקב אחר הדרך של שני האמצעים ועל התוצאות של השאלון.הממצאים של השאלון עובדו לניתוח סטטיסטי מפורט מהם נגזרו מסקנות העבודה.

תוכן הענינים:
-מבוא
-סקירת ספרות
מהו סקר
שיטת הסקר באמצעות דואר רגיל
שיטת הסקר באמצעות דואר אלקטרוני
השוואה בין שיטת הסקר באמצעות דואר רגיל לזו בדואר אלקטרוני
עלות
מהירות - בהפצה ובהחזרה
שיעור ואופי המענה
אנונימיות
זמן
-המחקר
מתודולוגיה
שאלת המחקר
שאלות המשנה
מטרת המחקר
השערות המחקר
אוכלוסיית המחקר
שיטת המחקר
הליך המחקר
תרומת המחקר
קשיים בתהליך המחקר
-ממצאים
המדגם
השערות המחקר
-דיון
-סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הסקר הינו צורה מקובלת של אמצעי לבדיקת הלך הרוח של הציבור לגבי נושא מסוים. הסקרים נעשים ע"י גורמים הנוגעים בדבר, כלומר, גורמים שיש להם אינטרס לבדוק, לחקור ולהבין את דעת הציבור, תחושותיו ורגשותיו לגבי תחומי חיים שונים.
אמצעי אחד לביצוע סקר, אמצעי שנמצא בשימוש כבר עשרות בשנים, הוא משלוח שאלונים דרך הדואר הרגיל. מאז המאה ה-19, כאשר John Wanamaker החל בשימוש הראשון בקמפיין של דואר ישיר לפרסום מוצרים בחנותו, חברות רבות אחרות "גילו" את הפוטנציאל הטמון בדיוור הישיר כאמצעי להגיע אל קהל יעד. מזה עשרות שנים שימש הדואר הרגיל אמצעי להגיע לקהל מסוים הן בכדי להפיץ מוצרים והן כאמצעי לחוש את דעת הקהל לגבי נושא זה או אחר. היו נשלחים בדואר שאלונים למספר מסוים של אנשים המהווים מדגם של קהל/ציבור. התשובות שהיו מגיעות בחזרה עובדו לממצאים ושימשו מטרות שונות של מבצעי הסקר.
שיטה נוספת היתה (ועדיין קיימת בשכיחות נמוכה ) באמצעות הטלפון. גורם מסוים שמעוניין לבצע סקר בוחר מספר מנויי טלפון במקומות שונים ברחבי המדינה ומבצע תישאול באמצעות שיחות טלפון. במצב כזה התשובות היו מתקבלות במקום וניתן היה לעבדן במהירות גדולה יותר.
ההתפתחות המואצת של שני העשורים האחרונים באינטרנט מושפעת משוק התקשורת העולמי שעובר כיום תהליך של התלכדות שמקורה במעבר לדיגיטציה. קהל היעד ברשת גדל ככל שחברות הכבלים ממזגות את האינטרנט בשרותיהם והדבר תורם להתפתחות החשיפה לאינטרנט, למסחר האלקטרוני ולכניסות לאתרים בכלל. בנוסף ישנו תהליך מואץ של מעבר ל"פס הרחב" כלומר לאינטרנט המהיר. שירות זה מתאפיין במעברי מידע מהירים יותר, אינטרנט מהיר במשך 24 שעות ביממה. חבילות המוצרים הללו הן בעלות יתרונות רבים מכיוון שהן מציעות תשלום סביר, חסכון בזמן, זמינות גבוהה יותר של האינטרנט, מצב בו התשלום אינו נמדד לפי זמן גלישה וידוע מראש ומעברי מידע מהירים יותר.

תגים:

אינטרנט · דואל · מייל · מחקר · איכותני · סקרים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסקר המודרני - דואר אלקטרוני מול דואר רגיל", סמינריון אודות "הסקר המודרני - דואר אלקטרוני מול דואר רגיל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.