היישום אינו מחובר לאינטרנט

בידור וסאטירה באינטרנט: תגובות לסאטירה באתר "במה חדשה".

עבודה מס' 064459

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יצירות סאטיריות בעלות אופי פוליטי המוצגות באתר "במה" זוכות לתגובות רבות יותר מאשר יצירות סאטיריות העוסקת בחיי היומיום?

2,048 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

העבודה בוחנת תגובות (טוקבקים) של גולשים באתר במה חדשה.
פרק הסקירה הספרותית בוחן את התפתחות הסאטירה מראשיתה ועד השינוי שחל בה עם כניסת האינטרנט והגברת חופש הביטוי.
שלב המחקר בוחן תגובות חיוביות ושליליות לסוגי סאטירה.
ההבחנה נעשית בין סאטירה פוליטית לבין סאטירה מחיי היום יום.
הנחת העבודה היא שכיום לאחר מיסוד הסאטירה והציניות על חיי היום יום על ידי תוכניות כגון סיינפלד ולארי דיויד, הסאטירה שמה את הדגש על חיי היום יום ולאו דווקא על נושאים אקטואליים ופוליטים.

תוכן עניינים:
הקדמה
סקירה ספרותית
השערות המחקר
מתודולוגיה
הצגת הממצאים וניתוחם
ניתוח הממצאים
דיון
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סאטירה היא טכניקה ספרותית ואומנותית שמטרתה לשים דבר מה (אמונה, התנהגות, מפלגה פוליטית וכו') ללעג, לרוב במטרה לגרום או למנוע שינוי. ישנן לא מעט טכניקות סאטיריות:
הקטנה (Dimunition) - הקטנת גודלו של דבר מה, בכדי לגרום לו להראות מגוחך או בכדי שאפשר יהיה לבחון אותו מחדש. חלקו הראשון של הספר מסעי גוליבר, לסוויפט, בו מגיע גוליבר לארץ ליליפוט, הוא דוגמא לטכניקה זו.
הגזמה (Inflation) - לקיחת סיטואציה ותיאורה בצורה מוגזמת ומנופחת, כך שהיא הופכת לנלעגת, וחולשותיה נראות ביתר בירור. לדוגמא: שני נערים הרבים על בעלות על מכונית, שמאבקם מתחמם והופך למלחמה בין גלאקטית.

מקורות:

Gibson, T.A. (2000). Beyond cultural populism: Notes toward the critical ethnography of media audience. Journal of Communication Inquiry, 24, 253-273
Fiske, J., Dawson, R. (1996). Audiencing violence: Watcing homeless men watch Die Hard . In J. Hay, L. Grossberg, E. Wartella (Eds.), The audience and its landscape (pp. 297-316). USA: Westview Press.
McQuail, D. (1997). Audience analysis. Thousand Oaks, California: Sage. (pp. 127-150).
Picard, R. (1993). Media portrayals of Terrorism, (pp. 10-23).Iowa: Iowa State University press.
Silverstone ,r. (1998) .Television and everyday life: towards an anthropology of the television audience . In: R. Dickinson , R. Harindranth, O. Linne' (eds). Approaches to audience (pp.245-256) London: Arnold
Renckstorf, Karsten McQuail, Denis (1996). Social Action Perspectives in Mass Communication Research: An Introduction. In Renckstorf, Karsten, McQuail, Denis Jankowski, Nicholas (Eds.), Media Use as Social Action: A European Approach to Audience Studies, London: John Libbey.
אתרי אינטרנט:
http://he.wikipedia.org
http://stage.co.il

תגים:

אינטרנט · אלקטרונית · ברשת · הביטוי · חופש · טוקבקים · טוקבקיסטים · סאטירה · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בידור וסאטירה באינטרנט: תגובות לסאטירה באתר "במה חדשה".", סמינריון אודות "בידור וסאטירה באינטרנט: תגובות לסאטירה באתר "במה חדשה"." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.