היישום אינו מחובר לאינטרנט

התמודדות עם הסביבה התחרותית של בית דפוס בין השנים 1985 ו-1995

עבודה מס' 063982

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד מתמודד בית עסק עם שינויים סביבתיים לפי ספרו של סמואל יצחק "ארגונים - מאפינים מבנים תהליכים".

2,253 מילים ,1 מקורות ,2002

קטע מהעבודה:

בשנת 95', בתום העשור השביעי לקיומו, ולאחר שנתקל בקשיים רבים, הכריז בית הדפוס "שכלול" על פשיטת רגל. עניין אותי, בעזרת התיאוריות הקושרות את הארגון לסביבה, לעקוב אחרי התמודדות המפעל עם הרכב הסביבה המיוחד, וכן לדעת כיצד הושפע והשפיע עליה במהלך עשור זה.
"סביבה ארגונית מוגדרת כאן כמכלול הגורמים המצויים מחוץ לארגון, המסוגלים להשפיע על מבנהו, על הרכבו, על תפקודו ועל שלמותו"(1). ארגונים לא פועלים לבד, ולכן כדי להבין את התופעה הארגונית עלינו להבין את הסביבה הארגונית. אם נבין את אופי יחסי הגומלין בין הסביבה לארגון, נבין גם חלק ניכר מהמאפיינים המבניים והתפקודיים המתרחשים בו. הארגון תלוי בסביבה מכיוון שהיא מקיימת אותו, אם מבחינת קניית תוצרים מהארגון, מכירת חומרי גלם לארגון, הלוואות שנותנות לו מרווח נשימה, תנאים להתקיים ועוד. הארגון מקיים יחסים של סחר-חליפין עם הסביבה במשאבים ובמידע. "ככל שהתלות בהשגת משאבים רבה יותר, וככל שדרגת אי-הוודאות גבוהה יותר, כן גדולים קשייו של הארגון ביחסיו עם הסביבה ופחותים סיכוייו לשרוד בה"(2).

תגים:

תחרות · סביבה · עסקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התמודדות עם הסביבה התחרותית של בית דפוס בין השנים 1985 ו-1995", סמינריון אודות "התמודדות עם הסביבה התחרותית של בית דפוס בין השנים 1985 ו-1995" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.