היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסכמי אוסלו: אסירים ביטחוניים והתמודדות עם הטרור

עבודה מס' 067018

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התפתחות ישראל בהתמודדותה עם האסירים הביטחוניים ועם הטרור בעקבות הסכמי אוסלו.

2,410 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה לדון בהתפתחות ישראל בנושאי האסירים הביטחוניים והטרור בעקבות הסכמי אוסלו.
יש לשים לב לכך שמכיוון שמדובר בנושאים פוליטיים לעיתים המונחים משתנים בהתאם לכותב המאמר עליו הסתמכה העבודה. אין בדבר להציג את עמדת כותב העבודה.

תוכן הענינים:
רקע: הסכמי אוסלו
אסירים ביטחוניים, עצורים מנהליים ובתי כלא
התמודדות עם הטרור
סיכום
ביביליוגרפיה
נספחים
נספח א': הסכם אוסלו א'
נספח ב': הסכם אוסלו ב'
נספח ג': דוגמא לבית כלא לאסירים ביטחוניים
נספח ד': נתונים סטטיסטיים בדבר עצורים מנהליים

קטע מהעבודה:

לאחר מלחמת ששת הימים, כיבוש יהודה ושומרון ועזה והתגברות הפעילות החבלנית, קיבל השב"ס את האחריות למתקנים בג'נין, שכם, טול כרם, חברון ועוד. בשנים הראשונות האסירים קיבלו בהכנעה מוחלטת את המרות והשלטון בבתי הסוהר. כמו כן, באותה התקופה לא היו מעורבים אסירים ביטחוניים עם האסירים הפליליים. האסירים לא היו מאוד מאורגנים, אך בתחילת שנות השבעים החלה התארגנות של האסירים הביטחוניים. הם החלו לדרוש יותר ויותר שיפור בתנאים.
ממלחמת ששת הימים ועד למלחמת יום כיפור היה מיעוט יחסי של אסירים ביטחוניים. רובם רוכזו בבתי סוהר מעבר לקו הירוק (דוגמא לבית כלא שנבנה בשביל אסירים בטחוניים בנספח ג'). האוכלוסייה הייתה ממושמעת וכנועה. תנאי המחייה היו קשים (30-40 אסירים על הרצפה ללא מזרונים למשל). לאחר מלחמת יום כיפור החלה עלייה עצומה במס' האסירים הביטחוניים (צור, 1982).

תגים:

פוליטיקה · החברה הישראלית · הסכמי שלום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסכמי אוסלו: אסירים ביטחוניים והתמודדות עם הטרור", סמינריון אודות "הסכמי אוסלו: אסירים ביטחוניים והתמודדות עם הטרור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.