היישום אינו מחובר לאינטרנט

השתתפות בכוח העבודה

עבודה מס' 063162

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעה של פרמטרים על רצון של הפרט להשתתף בכוח העבודה.

6,051 מילים ,2004

תקציר העבודה:

בחלקה הראשון של העבודה אנו נבדוק את השפעתם של מספר משתנים על הרצון להשתתף בכוח העבודה, נדגיש הבדלים הקיימים בין שתי קבוצות באוכלוסייה : עולים וותיקים. בחלק השני של העבודה נרצה לבדוק פרמטרים המשפיעים על השכר לשעה של הפרטים, כמו כן נדגיש הבדלים הקיימים בין שתי קבוצות שבחרנו . בעבודה נציג סימולציות שמראות השפעה של עליה בהשכלה על השתתפות ושכר לשעה של עולים וותיקים.

בעבודה בדקנו השפעה של פרמטרים child18 ,cob_ussr ,sclyrs ,age על רצון של הפרט להשתתף בכוח העבודה. על ידי הרחבה של משתנה מוסבר קיבלנו מידע מעמיק יותר לגבי פרט שבחר להשתתף. אמדנו רגרסית שכר שמשתנים כמו : ,sclyrs2 ,sclyrs ,exp2 , exp doccup2 ,doccup1 ,cob_ussr משפיעים על השכר לשעה. ראינו שבמודל שבחרנו לא קיימת בעית סלקציה בנתונים. כמו כן בכל הדרך עשינו סימולציות- קשר בין השכלה להשתתפות בכוח העבודה ושכר לשעה לגבי עולים וותקים. קיבלנו שקיימים פערים בין עולים לותיקים שבחלק מהמקרים נסגרים (השתתפות) ובחלקם מתרחבים (שכר לשעה) עם עליה בהשכלה. הממצאים הללו לגבי עולים וותיקים מאוד מעניינים והם הצעה למחקרים נוספים בנושא.

תגים:

כוח העבודה · הקמן · סימולציות · שכרן · סטטיסטיקה · תעסוקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השתתפות בכוח העבודה", סמינריון אודות "השתתפות בכוח העבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.