היישום אינו מחובר לאינטרנט

יזמות פנים ארגונית בחברת אל-על

עבודה מס' 061814

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת מיזם לשיווק עצמי של המוצר התיירותי באמצעות שת"פ עם חברות בת של אל-על, תש"ת וסאן-דור.

4,059 מילים ,13 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

חברת התעופה הלאומית של ישראל - אל על, נאלצה לפעול מאז ומתמיד בתנאים אשר רוב חברות התעופה האחרות בעולם אינן צריכות להתמודד עימם - המצב הביטחוני הלא יציב בישראל, המשפיע ישירות על התיירות הנכנסת והיוצאת בישראל. תוך התמודדות מתמדת עם מצב זה ומגבלות נוספות הנובעות מהיותה חברה ממשלתית, הפועלת מתוך כפיפות לבעלי עניין שונים (דתיים וחילוניים). סיבות אלו ואחרות מקשות על חברת אל על בניסיונותיה לפעול כחברה עסקית, ובמאמציה להשגת רווחים משמעותיים.
בסביבה התחרותית של ענף התעופה השגת יתרון תחרותי אפשרית באמצעות חדשנות, יצירתיות ויזמות. ניתן להבחין בחברת אל על במספר מאפיינים של ארגון לומד וכפועל יוצא בחדשנות ויצירתיות אך זה נקודתי. המאפיינים לא הוטמעו בתרבות הארגונית של החברה בשל אופייה המוסדי ההסתדרותי. חברת אל על חייבת להשכיל לדעת שאלו כללי המשחק החדשים ואם היא לא תסתגל ותטמיע אותם, קיומה העסקי מוטל בספק.

בעבודה מוצע מיזם לשיווק עצמי של המוצר התיירותי, וזאת באמצעות שת"פ עם חברות בת של אל-על, תש"ת וסאן-דור.
בתחילת העבודה תוצג חברת אל על והסביבה העסקית בה היא פועלת. במבוא תינתן התייחסות לזיקתה של כותבת העבודה לארגון.

העבודה תתייחס לשינויים הנחוצים להצלחת המיזם שיש לערוך אותם בארגון, תציג את הארגון בתום תהליך היזמות ותציג את מסכנותיה ואת המלצותיה של הכותבת.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 רקע חברת אל על
2. המצב הקיים וזיהוי הבעיה
2.1 מגמות העתיד
2.2 ניתוח אסטרטגי
2.3 זיהוי הבעיה
3. תכנית פעולה
3.1 המיזם
3.2 תוכנית פעולה
3.3 תנאים להצלחת המיזם
4. ארגון בתום התהליך
5. סיכום והמלצות
6. ביבליוגרפיה
7. נספח 1
8. נספח 2

מקורות:

אהרוני יאיר. (1994). אסטרטגיה עסקית. הוצאת גומא.
גבע אביבה. (1994). התנהגות צרכנים I/II. אונ' פתוחה.
פורטר מייקל. (1991). אסטרטגיה תחרותית. הוצאת עתרת.
פלדבוי זהר. (1998) הערכת חברות ושווי השקעות. הוצאת פז. ת"א
Barhow Barhow.(1995). The business plan workbook. Kogan.P. Ltd.
De Wit. B (1998)/ Strategy - process, content. Business press. U.K.
Johnson, J. and Scholes,K. (1997),Exploring Corporate Strategy: Text and Cases, Prentice Hall, 6th edition
Kuratko, D.F., Hodgetts, R.M. (1995), Entrepreneuship in Contemporary Approach, Orlando The Dryde Press
Mintzberg, H., Quinn, J.B., (1999), The Strategy Process, Pearson Education Limited
Prahalad, C.K and Hamed, G. (1990). "The Core Competence of the Corporation", Harvard Business Review. May/June. P 79-91.
Porter, M. (1985). Marketing. P. Hall. UK.

תגים:

תחבורה · תעופה · אסטרטגיה · יזמות · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יזמות פנים ארגונית בחברת אל-על", סמינריון אודות "יזמות פנים ארגונית בחברת אל-על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.