היישום אינו מחובר לאינטרנט

פוליטיקה פנים ארגונית

עבודה מס' 068318

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות כללית.

1,531 מילים ,6 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

ויגודה (2000) מגדיר פוליטיקה ארגונית כתהליכי השפעה הדדיים בין חברי ארגונים המתנהלים בכיוונים שונים (כלפי עמיתים, כפיפים, ומנהלים) ומכוונים להשגת יעדים אישיים או ארגוניים מוגדרים.
סמואל (2002) מגדירה כדרכים שבהן אנשים הפועלים במחיצתם של ארגונים שונים חותרים להשפיע על מבנים ועל תהליכים ארגונים במטרה לגרום לתוצאות הרצויות להם.
Scot (2004) מוסיף שפוליטיקה פנים ארגונית כרוכה בהשפעה על אנשים אחרים.

עבודה זו היא סקירת ספרות קצרה בנושא.

קטע מהעבודה:

תיאורית הצללים הפוליטית מתארת ומאבחנת את המציאות הארגונית. בכל ארגון מתקבלות מידי יום ביומו החלטות בנושאים מגוונים. כאשר חלקן הינן השפעות פוליטיות שנועדו להטות את ההכרעות לכוון הרצוי של בעלי העניין. ארבעה גורמים עיקריים מעוררים ומעודדים את פעולתה של הפוליטיקה הארגונית: אי ודאות, עמימות, מחלוקת, מחסור במשאבים.
לנוכח ריבוי הנושאים שמקבלי ההחלטות נדרשים לשקול ולהכריע בהם, ברור כי רק חלקם משמשים יעדים לפוליטיקה ארגונית. אלה הם אותם נושאים שכל שינוי או חידוש בהם צפוי לשנות את אופן חלוקת "העוגה הארגוני" בין השותפים השונים. נושאים אלה נחשבים "סוגיות משמעותיות", סוגיות שכל בעל עניין בארגון ומחוצה לו רואה לנכון להתערב בהן ולהשפיע על ההחלטות המתקבלות העניין.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פוליטיקה פנים ארגונית", סמינריון אודות "פוליטיקה פנים ארגונית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.