היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין הגורמים לאסרטיביות לביטוייהם

עבודה מס' 061415

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הנושא באמצעות שאלונים תוך שימוש במודל האסרטיביות ע"פ ד"ר יסעור.

6,979 מילים ,7 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

המניע לעבודה זו הינה הרצאה של ד"ר יסעור לנדאו בנושא אסרטיביות וגורמים המפחיתים אסרטיביות. לצערי לא ניתן היה להשיג את תוכן ההרצאה ו\או את עבודתו של ד"ר יסעור בכתב.
למרות זאת, מכוון שהנושא מעניין אותי והרעיונות שהובעו בהרצאה "נזרעו" כבר במוחי, החלטתי לערוך את המחקר ולבדוק את הנושא בעצמי.

עבודתי בודקת את הקשר בין הגורמים לאסרטיביות לביטוייהם, והאם ישנם הבדלים בין גברים לנשים הגורמים להם להיות אסרטיביים יותר מבני המין השני. נבדק הקשר בין משתנה בלתי תלוי (מין) לבין משתנה תלוי (ההסכמה עם ההיגדים) ע"פ עשר השערות.
כלי מחקר: השאלון הופנה ל-40 נבדקים. 20 גברים ו-20 נשים. השאלון מורכב משאלה דמוגרפית אחת, ו 27 היגדים הבודקים את המתאם בין הגורמים לאסרטיביות והביטויים.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
מתודיקת המחקר
תוצאות
טבלות צלווח
דו"ח מסקנות
ביבליוגרפיה
נספח (שאלון)

*הערת מערכת: לעבודה מצורפים שני קובצי אקסל.

מקורות:

צלנר דבורה - אסרטיביות, בהירות תפקיד ושביעות רצון בעבודה. 1989 עבודת מ"א, מדור רווחה, מכון הנרייטה סולד.
רים כרמלה - התנהגות אסרטיביות והקשר בינה לבין פתרון השלבים הפסיכו-חברתיים ע"פ אריקסון. 1986 עבודת מ"א, מדור פסיכולוגיה, מכון הנרייטה סולד.
פרינד אורית - הקשר שבין מושג ה- sex role והצורך באישור לבין התנהגות אסרטיביות. 1986 עבודת מ"א, מדור פסיכולוגיה, מכון הנרייטה סולד.
בר - נוף לילי - הקשר בין הקומפלקס ההתנהגותי B-A לבין התנהגות אסרטיביות - גישה אינטראקטיבית. 1985 עבודת מ"א, מדור פסיכולוגיה, מכון הנרייטה סולד.
ציפי בר-אל ומרים נוימאיר - מפגשים עם פסיכולוגיה - מפגש ראשון. "רכס" הוצאה לאור, 1995.
ציפי בר-אל ומרים נוימאיר - מפגשים עם פסיכולוגיה - מפגש שני. "רכס" הוצאה לאור, 1995.
ציפי בר-אל ומרים נוימאיר - מפגשים עם פסיכולוגיה - מפגש שלישי. "רכס" הוצאה לאור, 1995.


תגים:

יסעור · גברים · נשים · אישיות · אסרטיביות · חברה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין הגורמים לאסרטיביות לביטוייהם", סמינריון אודות "הקשר בין הגורמים לאסרטיביות לביטוייהם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.