היישום אינו מחובר לאינטרנט

תחזית התפתחות התחבורה בישראל עד שנת 2020

עבודה מס' 061364

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חיזוי באמצעות ראיונות עם מומחים (שיטת .( Delphi

2,888 מילים ,3 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

התחבורה היא אחד המאפיינים העיקריים של חברה מודרנית. קיים צורך רב בתחבורה גם בסביבה העסקית שצריכה להעביר כמויות סחורה הולכות וגדלות, וגם בסביבה של תעבורה פרטית. אפילו עם טכנולוגיות התקשורת המתקדמות של היום, אנשים עדיין צריכים להגיע כל יום לעבודה, לנוע ממקום למקום בזמן העבודה וכן לדאוג לסידוריהם האישיים במהלך היום. כמו כן קיים הצורך בתחבורה בשעות הפנאי, חופשות וחגים. יותר מ-90% מצורך התעברותי נופל על התנועה האנושית בזמן ולצורכי עבודה.
לפיכך, בניתוח הענף ובביצוע תחזיות אקדיש יותר תשומת לב לתעבורה יומיומית, אנושית ותובלתית.
בעבודה זו נתרכז בשיטה הנורמטיבית (עץ הרלוונטיות ותרשים זרימת משימה) עקב קיום מטרות מספיק ברורות לתפקידיה העתידיים של התחבורה בישראל. כמו כן נבחן את החזון העתידי של התחבורה בישראל בשיטת Delphi, בהשתמש בתשובות של מספר מומחים במגזרי תחבורה שונים. כדי להשלים ולחזק את החיזוי נבצע ראיון מעמיק עם מומחה נוסף.

תוכן עניינים:
מבוא
1. ניתוח הענף - מבנה, צרכים, מטרות.
2. שיטת .Delphi
3. חיזוי נורמטיבי
4. עץ רלוונטיות
5. סיכום ומסכנות
6. ביבליוגרפיה (אינטרנט)

תגים:

תחבורה · התפתחות · חיזוי · טכנולוגי · טכנולוגיה · ישראל · תחזית · רכב · כבישים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תחזית התפתחות התחבורה בישראל עד שנת 2020", סמינריון אודות "תחזית התפתחות התחבורה בישראל עד שנת 2020" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.