היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית בענף התעופה

עבודה מס' 060602

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מיצוב החברה בענף התעופה והגנה מפני כוחות תחרותיים.

8,597 מילים ,22 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

חברת אל על הינה חברת התעופה הלאומית של ישראל. חברת אל על הינה המוביל הסדיר הנקוב היחיד בישראל, המתבססת על טיסות בלוח זמנים קבוע מראש.
חברת אל על מוכרת ללקוחותיה שירות אשר ייעודו הבסיסי הינו הבאתם של הנוסעים מנקודה לנקודה, כאשר היעד הינו חלק בלתי נפרד מן המוצר אותו מבקש הלקוח לצרוך. בשנים האחרונות השתנה אופיו של המוצר הטיסתי בעיני הלקוחות והוא התרחב ממוצר שירותי בלבד, למוצר "חוויתי". החוויה מתוארת כצעד הבא "בהתפתחות חשיבות הכלכלה" (GILMORE&PINE, 1998) וזאת הבינו חברות התעופה המעניקות היום ללקוחותיהן "חוויה" ולא מוצר שירותי רגיל, כאשר היעד הינו חלק מן החוויה.
ייעודה של האסטרטגיה התחרותית הוא למצוא מיצוב בענף שבו היא תיטיב להגן על עצמה מפני הכוחות התחרותיים. עלות נמוכה ביחס לזו של המתחרים היא נושא מרכזי באסטרטגיה של החברה אם כי לא ניתן להתעלם מאיכות, שירות וכדומה. (פורטר, 1991).
מרכיב העלות הוא נושא מרכזי וחשוב כמעט בכל הפלחים בהם נעסוק. אולם נתמקד גם במדדי איכות השירות כדי למצב עצמנו מול המתחרים מאותה קבוצה אסטרטגית שהם המתחרים הישירים - חברות התעופה הסדירות והשכר המתחרות.
עבודה זו תבדוק את ההתמודדות של החברה מול חברות אחרות.

תוכן עניינים:
תיאור הארגון
ניתוח הסביבה העסקית
סביבת המאקרו מודל PESTO
P - סביבה פוליטית
E - סביבה כלכלית
S - סביבה חברתית
T - סביבה טכנולוגית
סביבת המיקרו - מודל חמשת הכוחות של פורטר
מתחרים
ספקים
לקוחות
מוצרים תחליפים
ניתוח SWOT
USP של אל על אל מול המתחרות
מיצוב
ניתוח קהלי היעד
פילוח שיווקי המטרה
התנהגות הצרכנים
יעדים שיווקיים
תמהיל השיווק הרצוי של חברת אל על
המוצר
מיתוג המוצר
מחזור חיי המוצר
מלחמה פסיכולוגית
הפצה
יעדים תקשורתיים
אסטרטגיה תקשורתית אינטראקטיבית
תכנון הקמפיין הפרסומי
רשימת מקורות

מקורות:

גבע, א. (1994), התנהגות צרכנים - החלטות קניה, תל אביב, בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה, כרכים 1-2.
יזרעאלי, ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית. תל אביב, צ'ריקובר מוציאים לאור.
פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, תל אביב, מיצוב בע"מ.
פורטר מ. (1991), אסטרטגיה תחרותית, תל אביב: עטרת.
הורניק י. ליברמן י. (1994), ניהול הפרסום, תל אביב: בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה
הורניק י. (1986), ניהול השיווק, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א-ד.
Dempsey, J. (1998), "The last mile to the Internet", The McKinsey Quarterly, Number 4, 6-17.
Drucker, P. (1973), Management: Tasks, Responsibilities and Practices. NY: Harper Row.
Gilmore, J.H Pine, J. II (1998), "Welcome to the Experience School", Harvard Business Review, July-August, 97-105.
Kotler, P. (1999), Kotler on Marketing. NY: The Free Press.
Kotler, P (1976), Marketing Management, NJ: Prentice Hall.
McKenna, R. (1995), "Real-Time Marketing", Harvard Business Review, July-August, 87-95
Dibb S. et al. (1997), Marketing, Houghton Mifflin
Fill C., (1999), Marketing Communications, Prentice Hal.
Bird D., (1989), Commonsense Marketing, 2nd edn. London: Kogan Page
Kotler P. Armstrong G., (1999), Principles of Marketing, New Jersey: Prentice-Hal. Inc. p.422
Kotler P., (1991), Marketing Management: Analysis, planing, implementation and control, 7th ed. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hal.
Smith P.R. (1999), Marketing Communications - an integrated approach, London: Kogan Page
Stanley J., 2000, "New tools of the trade, Chain Store Age, Vol. 76, pg.102-106
Rap C. Collins T.L., (1990), The new maxi - marketing, McGraw Hill Inc., New York.
Bowersox, D. Morash E. (1989). The integration of marketing flows in channels of distribution. European Journal of Marketing, Vol. 23, p.2-10
Chartered Institute of Marketing (1997), Marketing Communications Strategy Study Text, BP Publishing

תגים:

adia · התנהגות · יעד · פרסום · צרכנים · קהל · שיווק · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית בענף התעופה", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית בענף התעופה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.