היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת איכות השירות הניתן ע"י סוכני ביטוח על שביעות רצון הלקוחות

עבודה מס' 060308

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עריכת מחקר שיווקי.

5,482 מילים ,9 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

קבוצת "מגדל" במעבר אל המילניום השלישי, מעונינת בשיפור רמת השירות ללקוח ובדקה כאן את מידת שביעות רצון הלקוח מאיכות השירות הניתן לו על ידי סוכנ\ת הביטוח.

אוכלוסיית לקוחות סוכני הביטוח של קבוצת "מגדל" כפי שעולה מן המחקר נחלקת באופן שווה מעל ומתחת גיל 45, עם רוב קטן לגברים (%58), רוב בהשכלה על תיכונית\אקדמאית (%55), מכילה בעיקר שכירים, נשואים בעלי הכנסה הקרובה לממוצע במשק.

לכל לקוח\ה יש, בקירוב, 2 סוגי ביטוח ב"מגדל" ורמת השביעות הרצון הממוצעת מאיכות השירות מסוכן הביטוח הנה 3.49, כאשר התכונה הנחשבת ביותר ללקוח הנה יושר ואמינות הסוכנ\ת.

רוב הלקוחות מרוצים מהסוכנ\ת שלהם ולא יעברו לסוכנ\ת אחר\ת ואף לא למסלולי ביטוח ישיר.

לכל לקוח\ה יש, בקירוב, 0.6 סוגי ביטוח אצל סוכנ\ת אחרים, אך רמת שביעות הרצון הממוצעת מן השירות שהם מקבלים מהם נמוכה מזאת של סוכנ\ת "מגדל" - 3.06.

נמצאו קשרים מובהקים בין גיל מבוגר, מין - זכר, השכלה גבוהה, עיסוק והכנסה גבוהה לשביעות רצון מאיכות השירות הניתנת על ידי הסוכנ\ת.

כמו כן, בוצעה רגרסיה מרובה אשר מראה כי הלקוח המרוצה מחפש סוכן אמין, הנותן יחס אישי, מציע מגוון צורות תשלום, עומד בלוח זמנים ומציג רמת מקצועיות וידע גבוהים.

לקוח מרוצה כזה לא יעבור למסלולי ביטוח אחרים\ישירים גם בפרמיה הזולה ב-%15 מזאת המוצעת לו על ידי סוכנ\ת "מגדל".

תוכן העניינים:
פרק א' - מבוא ומתודולוגיה
1. נושא המחקר השיווקי
2. מטרת המחקר השיווקי
3. קהל היעד לביצוע המחקר השיווקי
4. שיטת ביצוע המחקר השיווקי
5. מגבלות המחקר השיווקי שבוצע

פרק ב' - תיאור הארגון
1. כללי
2. מדיניות עסקית
3. ניתוח סביבת הארגון - מודל PEST
4. ניתוח סביבת המיקרו - חמשת הכוחות של פורטר והשישי של קוטלר
5. ניתוח התאמת הארגון לסביבה - איומים, הזדמנויות, עוצמות וחולשות- מודל
SWOT

פרק ג' - מאפייני המשתתפים במחקר
פרק ד' - התפלגות תשובות המשתתפים במחקר
פרק ה' - ניתוחי X2

סיכום ומסקנות שיווקיות
ביבליוגרפיה
נספחים

תגים:

איכות · לקוח · מחקר · משתני · רצון · שאלונים · שביעות · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת איכות השירות הניתן ע"י סוכני ביטוח על שביעות רצון הלקוחות", סמינריון אודות "השפעת איכות השירות הניתן ע"י סוכני ביטוח על שביעות רצון הלקוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.