היישום אינו מחובר לאינטרנט

החדרה ושיווק של מוצר חדיש - מכשיר ביתי לניטור סוכרת

עבודה מס' 050870

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הסביבה העסקית לפי מודלים וביצוע מחקר שוק באמצעות שאלון.

2,772 מילים ,4 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

שיווק מכשירים ביתיים לבדיקת רמת הסוכר בדם זכה לתנופת פיתוח מואצת בשנים האחרונות.
מגוון ומבחר של מכשירים המיועדים לטיפול במחלת הסוכרת ושינויים בסביבה החוקית, התרבותית, הכלכלית והפוליטית הביאו לגידול במכירות בענף זה. מודעות הציבור ואפשרויות הניטור העצמי, היכולת לרכוש את מכשירי הניטור ללא מרשם רופא, עלותן ואופן השימוש הפשוט הביאו לגידול השיווק.
הפרויקט עוסק בחברת מכשור רפואי "אגנטק", המייבאת את המכשיר אקוטרנד סנסור מחברת "ברינגר מנהיים" בארה"ב ובגרמניה.
מטרת העבודה הנה לבצע חקר שוק להחדרת מוצר חדיש לטיפול במחלת הסוכרת ולאחר מכן להגדיל את פלח השוק בארץ.

הנושאים שנבדקו:
יעוד החברה.
ניתוח סביבת השוק, הצגת מודל SWOT והצגת מודל בוסטון .
ביצוע מחקר שוק.
הערכת אסטרטגיה שיווקית.
סקירת גורמי הסביבה ואופן השפעתם על השתלבות .P.E.S.T
ביצוע סקר שביעות רצון בקרב קבוצת חולים בגיל . 18-40

המתחרים בענף מייצרים ומשווקים אמצעים לטיפול במחלת הסוכרת. בפניהם עומדים שני סוגי קהל: הפרטי והמוסד (המהווה שלב בצינור השיווק). נושא הפרסום ומירב המשאבים בתחום מתמקדים בצרכן היעד, בעוד שאמצעי קידום המכירות מופנים בעיקר לשלבים השונים בצינורות השיווק.
בדיקת תהליכי הרכישה, תכני הפרסום וערוצי הפרסום המועדפים נעשה בשילוב בין תיאוריות התנהגות צרכנים ומודלים בתחום הפרסום לבין מחקרים שנעשו אצל צרכנים האקוטרנד סנסור בישראל .
- צרכנים בישראל מושפעים בעיקר מפרסום בכלי המדיה.
- צרכנים סומכים על ניסיונם האישי בקבלת החלטות לגבי סוג המכשיר המועדף על ידם.
- צרכנים מעדיפים הסבר משכנע.
- התייחסות צרכנים לערוצי שיווק חדשניים כדוגמת בתי מרקחת (ה"סופר פארם") למיניהם עדיפה.

שיטת המחקר
המחקר יבוצע באמצעות סקר, חלוקת שאלונים בהם ראיונות אישיים למשתתפים. הסקר יבוצע פנים מול פנים. הסוקרים יערכו את הראיונות בקופות החולים, בבתי המרקחת בצורה אקראית.
זהו מחקר גישוש, מחקר איכות אשר מטרתו לסייע בגיבוש השערות מחקר השיווק הנחוץ.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. תאור מצב קיים של החברה
המוצר ועיקרי פעולתו
ניתוח מודל SWOT
3. סביבת הצרכנים העכשווית
אפיון התנהגויות נוספות
תהליך קבלת החלטות של הצרכנים
השלבים בתהליך
4. סביבת המתחרים
ניתוח . P.E.S.T
5. תכנון מחקר שוק
מטרות ויעדי המחקר
שיטת מחקר
השערת המחקר
אוכלוסיית היעד
גודל המדגם
שיטות דגימה
תמצית ממצאי המחקר ומשמעויותיהם
6. ניתוח שוק המטרה
אפיון קהל היעד - פלח שוק
פלח שוק המטרה
מטריצת בוסטון
7. תמהיל השיווק
תכנון תמהיל השיווק
8. סיכום
9. נספח
10. ביבליוגרפיה

מקורות:

הורניק,י. 1986 , ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א'-ד'.
יזרעאלי,ד. 1994 , שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומא צ'ריקובר.
קוטלר, א. 1991 , עקרונות השיווק, כרכים א'-ב', הוצאת המכון לפריון עבודה.
פורטר, א.מ. 1991 , אסטרטגיה תחרותית, הוצאת עתרת.

תגים:

החדרת · בריאות · חדש · מוצר · מכשיר · מיכשור · רפואי · ציוד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרה ושיווק של מוצר חדיש - מכשיר ביתי לניטור סוכרת", סמינריון אודות "החדרה ושיווק של מוצר חדיש - מכשיר ביתי לניטור סוכרת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.