היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות מוצרים - פיתוח קונספט למוצר

עבודה מס' 067535

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה כללית של ארבעה מוצרים חדשים וניתוח מפורט יותר של מוצר אחד מהם - "מיטואוטו".

7,691 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בחלק הראשון (חלקים א'-ג') נציג ארבעה רעיונות למוצרים חדשים אשר אינם קיימים בשוק המוצרים בעולם. רעיונות המוצרים עלו מתוך צרכים שונים של צרכנים ובנוסף, מתוך פיתוחים של מוצרים קיימים אשר התוספת למוצרים הופכת אותם למוצרים חדשים בעלי תועלות שונות ויתרונות יחסיים משמעותיים.
הרעיונות החדשים נבחנו על פי נראות התועלת העולה מהם עבור קהל הצרכנים המיועד, רמת המורכבות של המוצר, חשיבה ריאלית על הוצאתו לשוק המוצרים בעולם, יתרונות יחסיים וגודלם לעומת המוצרים הקיימים בשוק ויתרה מכך, התאמת המוצרים לאורך החיים של קהל הצרכנים המיועד.

בחלק השני (חלקים ד'-ח') בחרנו להתמקד ולפתח את מוצר המיטואוטו כתוצאה מסקירת היבטים שונים והעלויות מול התועלות שהוזכרו בחלק הקודם. בחנו את פיתוח מוצץ הויטמינים אל מול פיתוח המיטואוטו מהיבטים שונים.

תוכן העניינים:
רעיונות למוצרים:
חלק א' - רעיונות למוצרים/שירותים חדשים
1. המיטואוטו
2. מוצץ ויטמינים לתינוקות
3. טוסטר שקוף
4. נעלי בית עם פנסים
חלק ב' - בחינה של שני רעיונות - מיטואוטו ומוצץ ויטמינים
תאור המוצר
השוק
רקע לרעיון המוצר
קונספט חדש
חלק ג' - בחינת כדאיות - מיטואוטו ומוצץ ויטמינים
עלויות
תועלות
בניית אסטרטגיה מתאימה לפירמה המשווקת את המוצר
הכוחות המניעים את הצלחת החידוש
הקושי ביישום

"מיטואוטו"
חלק ד' - פיתוח מיטואוטו
חלק ה' - פילוח שוק - בסיסי פילוח
חלק ו' - בחינת קונספט המיטואוטו
ניתוח שאלונים ומסקנות
חלק ז' - אסטרטגיית המיתוג של מיטואוטו
חלק ח' - תכנית שיווק
נספחים - שאלונים

קטע מהעבודה:

הגדרת מוצר: מוצר הצריכה מיטואוטו הינו מוצר חיפוש. ללקוחות המוצר ישנה מעורבות גבוהה.
מחיר גבוה: מוצר בעל מחיר מעל הממוצע אשר מתאם לרב האוכלוסיה אשר מוכנה להשקיע באיכות ונוחות לתינוקה.
הפצה רחבה: המוצר צריך להופיע ברשתות קמעונאיות ונקודות מכירה פרטיות המחזיקות ריהוט לילדים ופזורות ברחבי הארץ. כל החנויות המוכרות ריהוט לחדרי תינוקות וילדים ( שילב, בייבי גארדן, דזיין פלאנט)
פרסום המוני: למיטואוטו הרבה מתחרים בעלי פלח שוק רחב, לכן צריך לבדל את המוצר מיטואוטו ממוצרים מתחרים. לגרום ללקוח בעת הקנייה לזכור את תועלות המוצר לעומת המתחרים האחרים. בנוסף, פרסום המוני הינו להעלאת המודעות של הצרכנים וחשיפתם למוצר חדש וייחודי.

תגים:

פיתוח מוצר · שילב · מיטות ילדים · תינוקות · ניהול מוצרים · תמהיל שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות מוצרים - פיתוח קונספט למוצר", סמינריון אודות "מדיניות מוצרים - פיתוח קונספט למוצר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.