היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית של חברת אל על

עבודה מס' 050847

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע כללי של החברה, ניתוח הסביבה העסקית, ההיבט התיירותי ומגמת הגלובליזציה.

3,860 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בחמישים השנים האחרונות הפכה חברת אל-על מחברת תעופה קטנה עם חלום גדול לחברת תעופה גדולה עם חלום ענק: להיות אחת מחברות התעופה המובילות בעולם.

עבור אל-על, שנת 1999 הייתה שנה של התחדשות, של שינוי, שאיפה אמיתית להצטיינות ולשלמות מקצועית. בשנה זו הצטיידה אל-על במטוסים חדישים. חברת אל-על אינה נמדדת רק במספרים, אלא גם באנשים שעומדים מאחוריהם. לא רק בשכלולי הטכנולוגיה, אלא גם באמינות, בחריצות, ברגש וביוזמה המקורית. לחברה חשוב לא רק מה שמתרחש באוויר, אלא גם האווירה, אותה אווירה שמובילה לרעיונות מהפכנים, למוצרים הייחודיים של אל-על, לתודעת השרות המרבית ולהצלחה אמיתית.

החזון של אל-על, כפי שמנסה ליישמו מנכ"ל החברה, יואל פלדשו, בשיתוף עם דירקטריון החברה, בראשה עומד היו"ר, יוסף צ'חנובר, רואה באל-על נושאת הדגל של התעופה הישראלית ומשרתת משימות לאומיות. אל-על מחויבת לשאת את לקוחותיה מעבר למתחרותיה, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על שרות, בטיחות וביטחון, תוך השגת הכנסה מרבית ורווחיות.

התחרות שסביב חברת אל-על מתגברת ומתחזקת. משרד התחבורה ממשיך במתן רשיונות למובילים ישראלים נוספים, נוסעים ומטען, על אלה לא חלה, כמובן, מגבלת הפעלת הציוד בשבתות ומועדים. אין ספק שהשינוי בשוק הישראלי מחייב את החברה להיערכות שונה ולקבלת אסטרטגיות קשות ואמיצות, שיבטיחו את קיומה והישרדותה.

על רקע זה עולה ומתחזק הצורך לזירוז תהליך ההפרטה של אל-על, שכן זוהי מדיניות הממשלה וזוהי המגמה בעולם. סיכויי ההצלחה של אל-על שחלק ממניותיה יהיו בידי הציבור והעובדים, גדולה מחברה המוחזקת ע"י הממשלה וזהו הכיוון העתידי.

השנים הקרובות תהיינה מלאות בשינויים בסביבה העסקית של חברת אל-על ורק המשך יזום ואימוץ בראייה חדשנית המתאימה לרוח התקופה ייפתחו בפני אל-על סיכויים והזדמנויות, עליהם אדבר בהמשך העבודה, שיוכלו לעזור לחברה להתמודד עם סביבה עסקית משתנה ומתחרים חדשים.

תוכן העניינים:
מבוא
אל-על: רקע כללי וניתוח תמונת המצב הקיים
ניתוח הסביבה העסקית
השפעות הסביבה - מקרו - מודל PESTO
POLITICAL - ניתוח מגמות פוליטיות
ECONOMICAL - ניתוח מגמות כלכליות
SOCIAL - ניתוח מגמות חברתיות
TECHNOLOGY - ניתוח מגמות טכנולוגיות
OTHERS- ניתוח מגמות משפטיות
ניתוח SWOT
STRENGTHS- עוצמות\יתרונות
WEAKNESSES- חולשות\חסרונות
OPPORTUNITIES- הזדמנויות
THREATS- איומים
הערכת מצב תעשיית התיירות כחלק מחשיבה אסטרטגית ודרך הניהול העסקי של
החברה
מגמת הגלובליזציה
סיכום
בהקשר זה בוחנת כיום החברה את ההשלכות הנובעות מהפרטה אפשרית ואת
התנאים ליישומה המיטבי
ביבליוגרפיה
נספח

תגים:

תירות · תיירות · נסיעות · מטוסים · ניתוח · חברה · תעופה · הפרטה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית של חברת אל על", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית של חברת אל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.