היישום אינו מחובר לאינטרנט

קוים מנחים לתרבות ארגונית

עבודה מס' 050175

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גישות, תהליך המחקר האנתרופולוגי, SEMIOTICS, אולימפידת לוס אנג'לס, ויתרונות וחסרונות המחקר האנתרופולוגי.

2,705 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

אחת הדרכים הקלות ביותר לגשת לאופי של תרבות ותת תרבות היא פשוט להסתכל על התפקוד היום יומי של הקבוצה או הארגון אליו האדם משתייך כאילו היה משהו מבחוץ.
יש לאמץ את תפקיד האנתרופולוג, מאפייני התרבות הנצפים יהפכו בהדרגה לברורים ומוכחים כאשר החוקר הופך להיות מודע למדגמי האינטראקציה בין אינדיבידואליזם לשפה ולסמלים בהם משתמשים, לדימויים ולנושאים עליהם מדברים בשיחות, למגוון הטכסים בשגרה היומית בזמן חקירת הרציונל לאספקטים אלה של תרבות אפשר למצוא
בדרך כלל שישנם הסברים הסטורים לדרך בה נעשית.
הגישה האנתרופולוגית יכולה להעניק לנו כלים מתאימים לניתוח בתוך סביבה ארגונית.
בעבודתי זו, אבחן את הגישות השונות ללימוד תרבות.
אבחן את הגישה האנתרופולוגית ללימוד תרבות ארגונית את השיטות והדרך בה לימוד של סימנים וסמלים יכול לשמש על מנת לזהות מאפיינים בתוך מקצוע ובתוך ארגון, את המטונומיה הנדרשת על מנת להפחית את מבוכתם ומצוקתם של העובדים בארגון.
אעשה אבחנה בין סימנים רשמיים ללא רשמיים.
אבחן את הסמיוטיקה בארגון "אולימפידת לוס אנג'לס" ותרומתה לארגון.
אבחן את היתרונות והחסרונות של הגישה האנתרופולוגית להבנת הארגון.
אדון בסמיוטיקה העוסקת בחפצים או בהבנת הנראים לעין בתוך ארגון שיכולים להיות נצפים והם מהווים עדות מוחשית בה אפשר להשתמש בהשוואת תרבות אחת לשניה.

מכלול של הנחות, ערכים אמונות ומוסכמות חברתיות שמשתתפי הארגון שותפים להם.
מכלול זה של ביטויים וסמלים משמש מכנה משותף להתנהגותם של משתתפים במגזריו השונים של הארגון. על פי הגדרה זו התרבות הארגונית היא התשתית הערכית עליה נשען הארגון. קובעת ציפיות הדדיות, דפוסי התנהגות במצבים שונים מעניקה משמעות מסוימת לארועים ארגוניים, מכוונת יעדי ביצוע וכיווני פעולה ומנחה את ההחלטות של
חברי הארגון ושל מנהליו. מכאן אנו למדים כי התרבות הארגונית קובעת את אופן ההתמודדות הארגון עם בעיות קיומיות ואת דרכי הסתגלותו לתנאי סביבה נתונים. דפוסי התנהגות אלה הם פרי ניסיון מצטבר של כלל חברי הארגון והם נלמדים במהלך הזמן על ידי רוב חברי הארגון. התרבות הארגונים בדומה לכל תרבות אחרת בנויה מכמה רבדים
חלקם גלויים וחלקם סמויים.

תוכן עניינים:
גישות בתרבות ארגונית
תהליך מחקר אנתרופולוגי
Semiotics - קוים כלליים
סמיוטיקה-אולימפידת לוס אנג'לס
יתרונות וחסרונות המחקר האנתרופולוגי
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

ארגון · עסקים · מנהל · סמיוטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קוים מנחים לתרבות ארגונית", סמינריון אודות "קוים מנחים לתרבות ארגונית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.