היישום אינו מחובר לאינטרנט

אופי פעילותו של רואה החשבון

עבודה מס' 021500

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכללים על פיהם אמור רו"ח לפעול, אי התלות שלו בחקיקה ובגורמים בעלי אינטרס והסיבות לכך תוך השוואה למקובל בעולם.

4,547 מילים ,10 מקורות ,1991

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
1. מבוא והצגת הנושא
2. הקדמה- מדוע יש צורך באי תלות ופירוש המושג
3. תקנות אי התלות בארץ
4. תקנות אי התלות בעולם
5. סיכום והשוואות
6. ביבליוגרפיה

מבוא והצגת הנושא
רואה החשבון הינו אדם האמון על בדיקת ואישור דברים ולכן שומה עליו להיות אובייקטיבי ביותר בעבודתו המקצועית. אי לכך, כל אלמנט היכול לפגוע באובייקטיביות הינו פסול מעיקרו ואינו נתון כלל לדיון. אי אובייקטיביות זו יכולה להתפרש ע"י מניעים רבים שלא תמיד ניתן למודדם, אולם אחד מהם, שהוא עיקרה של הסובייקטיביות הינו עיקרון "אי התלות " של רו"ח.
עיקרון זה קובע כי על רו"ח להיות בלתי תלוי במבוקר בכל צורה שהיא: כלכלית, אישית או משפטית. מובן כי ישנם חריגים או מגבלות אנושיות אולם הכלל הינו נוקשה למדי ויחסית קשה לעבור עליו.
מטרת עבודתנו זו היא לבדוק מהם הכללים עליהם רו"ח אמור לא לעבור, כיצד הם באים למנוע תלות ואם הם אפקטיביים מספיק. כל זאת הן בארץ והן בעולם הגדול.
אנו מסתמכים על ספרות מקצועית אולם נעלה גם את חוות דעתנו האישית לגבי האמור.

תגים:

חשבונאות · חשבון · אתיקה · רואה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אופי פעילותו של רואה החשבון", סמינריון אודות "אופי פעילותו של רואה החשבון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.