היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיסלקציה - מערכת החינוך ביפן

עבודה מס' 021050

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטיים והתייחסות החברה ומערכת החינוך ביפן אליהם ונסיון להעריך את הקשיים העומדים בפני הילד והמורה.

6,033 מילים ,17 מקורות ,1997

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לסקור את ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטיים, ואת התייחסות החברה ומערכת החינוך ביפן אליהם. תכלית העבודה היא להעריך את הקשיים העומדים בפני ילדים ומורים יפנים בנושא הדיסלקציה.

ראשי פרקים
1.מבוא
2.מהם ליקויי למידה\קריאה
3.ילדים דיסלקטיים ביפן וטיפול בהם
4.סיכום ומסקנות
5.ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מערכת החינוך היפנית זכתה להערכה בארצות חוץ כאחת הטובות, אם לא הטובה ביותר, בעולם. מוטיבים אלה נשענים בחלקם על הציונים הגבוהים (הגבוהים ביותר, לעיתים) שמשיגים תלמידים יפניים בתחרויות מתמטיקה בינלאומיות, ובחלקם על הזיקה המשוערת להצלחותיה הכלכליות של יפן. הם נתמכים גם בדברי מומחים המתרשמים מן המשמעת בבתי הספר היפנים, ממחויבותם של האמהות ומהיכולת של התלמידים לספוג תילי תילים של עובדות(1).

מקורות:

מרגלית מלכה, "לקות למידה: המשגות מחודשות והשתמעויות טיפוליות", פסיכולוגיה ויעוץ בחינוך, תשמ"ד, עמודים 126-138.
מינקוביץ י., "המחשה והפשטה בהוראה", מגמות, י"ד 1-2, עמודים 199-172 .
סנדרס מריון, הערכה קלינית של קשיי למידה, ספרית הפועלים, 1979.
פרוסטיג מ., תוכנית לפיתוח תפיסה חזותית, שיקגו, 1966.
קארל פן וולפרן, סוד עוצמתה של יפן, תל-אביב: מחברות לספרות, 1991.
רחמני לוי, מח ולמידה, הוצאת פפירוס, אוניברסיטת ת"א, 1981.
שרן שלמה ושרן יעל, ליקויי למידה ותיקונם, ספרית הפועלים, 1969.
APTHORP S. HELEN., "PHONETIC CODING AND READING IN CILLEGE STUDENTS WITH OR EITHOUT LEARNING DISABILITIES", J.O. LEARNING DISABILITIES, VOL 28, 6, 1995, PP.342-352.
BEAUCHAMP R. (ED), JAPANESE EDUCATION SINCE 1945, EAST GATE BOOK, 1994.
GULLIFORD R., SPECIAL EDUCATION NEEDS, LONDON: ROUTLEDGE KEGAN PAUL, 1971.
HORIO TERUHISA, EDUCATIONAL THOUGHT AND IDEOLOGY IN MODERN JAPAN, UNIVERSITY OF TOKYO PRESS, 1988.
MARSHALL BYRON, LEARNING TO BE MODERN, SAN FRANSISCO: WESTVIEW PRESS, 1994.
MAKITA K., "THE RARITY OF READING DISABILITY IN JAPANESE CHILDREN", AMERICAN JOURNAL OF ORTHOPSYCHIATRY, 38, 1968.
MURAISHI SHOZO, "THE READING ABILITY OF PRESCHOOL CHILDREN IN JAPAN", READING DISAILITY, 1985, PP.255-263.
PARRILL D,.,BURNSTEIN M., PROBLEM SOLVING AND LEARNING DISABILITIES, GRUNE STRATTEN, 1981.
PASSIN HERBERT, SOCIETY AND EDUCATION IN JAPAN, COLOMBIA UNIVERSITY PRESS, 1967.
RODEN DONALD, SCHOOLDAYS IN IMPERIAL JAPAN, LOS ANGELES: UNIVERSITY OF CALIFORNIA PRESS, 1980
SCHOPPA LEONARD J., EDUCATION REFORM IN JAPAN, LONDO, 1996.
STOTHARD E.S., AND HULMET CHARLES, "A COMPARISION OF PHONOLOGICAL SKILLS IN CHILDREN WITH READING COMPREHENSION DIFFICULTIES AND CHILDREN WITH DECODING DIFFICULTIES",J.O. CHILD PSYCOLOGY,1995, VOL 36. 3, PP.399-408.
STEVENSON H.W.,; STIGLER J.W., LUCKER; LEE; HSU; AND KATAMURA, "READING DISABILITIES: THE CASE OF CHINESE, JAPANESE AND ENGLISH", CHILD DEVELOPMENT, 1982, 53, PP. 1164-1181.
TAKEHIKO HIROSE AND TAKESHI HATTA, "READING DISABILITIES IN MODERN JAPANESE CHILDREN", JOURNAL OF RESEARCH IN READING (1988), 11(2), 152-160

תגים:

יפן · חינוך · דיסלקציה · מיוחד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיסלקציה - מערכת החינוך ביפן", סמינריון אודות "דיסלקציה - מערכת החינוך ביפן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.