היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [982–990] מתוך 1340
עבודה מס' 61204
האם יש להפריד בין ילדים מפגרים (חריגים) מאלה הנחשבים רגילים כאשר החינוך רואה את טובת הילד או אולי מצב כזה רק מגביר ומבליט את ה"מיוחדות".
7,563 מילים (כ-23.5 עמ'), 17 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 61200
בחינת האצלת סמכויות מהמנהל לצוות המורים.
16,362 מילים (כ-50.5 עמ'), 29 מקורות, 554.95 ₪
עבודה מס' 61199
סקירת מחקרים ונתונים.
4,427 מילים (כ-13.5 עמ'), 16 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 61192
בחינת האינטראקציה הכיתתית בין המורה לתלמיד תוך התייחסות לאפקט פיגמליון.
10,209 מילים (כ-31.5 עמ'), 23 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 61184
סוגי מנהיגות אצל ילדים בסביבת הלימוד הכיתתית, הילד האלים-החריג כמנהיג.
7,182 מילים (כ-22 עמ'), 8 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 61173
ניתוח היצירה.
5,745 מילים (כ-17.5 עמ'), 16 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 61172
עבודה זו מציגה את תכונות הלימוד מרחוק, שימושיה והשימוש בה בבי"ח.
2,938 מילים (כ-9 עמ'), 4 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 61169
המאפיינים, המשימות, הקשיים ובחינתם בספר "למרות כל האכזבות" לגלילה רון פדר.
9,066 מילים (כ-28 עמ'), 12 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 61163
הקשיים באבחון ובקביעת השכיחות של ADHD בגיל הינקות ובגיל הרך והאפיונים החברתיים והקוגניטיביים הייחודיים לגיל ולמגדר.
7,557 מילים (כ-23.5 עמ'), 40 מקורות, 433.95 ₪

עבודות [982–990] מתוך 1340