היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 22
עבודה מס' 64082
באיזו מידה עולים הנתונים בקנה אחד עם השערת המודל (נתונים רבעוניים של המשק הישראלי בשנים 1998 - 1992)
9,418 מילים (כ-29 עמ'), 4 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 63373
חברת אייס קנה ובנה.
5,157 מילים (כ-16 עמ'), 10 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66754
בחינת ההשערה כי ככל שהיקף הפרסום באתרי אינטרנט באמצעות כרזות יהיה גבוה יותר, יגבר הצורך בקניה אימפולסיבית והדבר יגביר את התופעה של קניה מסוג זה.
3,814 מילים (כ-11.5 עמ'), 9 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 65481
הקשר בין מקור המידע המפרסם, תפיסת איכות המוצר וכוונות הקניה של מוצרי החלב של חברת "שטראוס" במגזר החרדי בישראל- הצעת מחקר
5,675 מילים (כ-17.5 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 70310
הגורמים שהביאו למעורבותה של ארה"ב, והאם אלו עלו בקנה אחד עם מדיניות החוץ האמריקאית.
11,702 מילים (כ-36 עמ'), 24 מקורות, 384.95 ₪
עבודה מס' 70950
האם להופעת סלבריטאי בפרסומות קיימת השפעה על כוונת קניה בקרב צרכנים?
5,658 מילים (כ-17.5 עמ'), 13 מקורות, 299.95 ₪
עבודה מס' 70326
סקירת עלייתן של נושאות המטוסים ככלי לחימה משנה אסטרטגיה בקנה מידה גלובלי, תוך התייחסות לקרב מידוויי.
6,261 מילים (כ-19.5 עמ'), 11 מקורות, 384.95 ₪
עבודה מס' 64951
הקשר בין מבצעי הנחה במחיר ומבצעי קידום מכירות לבין החלטת קניה כמדד להיקף המכירות בחברת הבניה פסגת רם
10,506 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 70903
האם ראוי להטיל מס קניה על רכב פרטי ומס על הדלק לנוכח מצב תשתיות התחבורה הציבורית והנגישות שלה לציבור?
7,308 מילים (כ-22.5 עמ'), 25 מקורות, 299.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 22