היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 22
עבודה מס' 66754
בחינת ההשערה כי ככל שהיקף הפרסום באתרי אינטרנט באמצעות כרזות יהיה גבוה יותר, יגבר הצורך בקניה אימפולסיבית והדבר יגביר את התופעה של קניה מסוג זה.
3,814 מילים (כ-11.5 עמ'), 9 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 64951
הקשר בין מבצעי הנחה במחיר ומבצעי קידום מכירות לבין החלטת קניה כמדד להיקף המכירות בחברת הבניה פסגת רם
10,506 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 60790
האם ואיזה תפקיד מילאה הכנסיה האנגליקנית בחדירת הממשל הקניאתי לחברה, בעיקר לאחר המעבר לשלטון עצמאי.
4,801 מילים (כ-15 עמ'), 15 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 64177
סקירת מאמריהם של הלד, הנטינגטון ו- Ake, וספריהם של פרידמן (הלקסוס ועץ הזית), ושל באומן (גלובליזציה ההיבט האנושי).
4,874 מילים (כ-15 עמ'), 10 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 65271
הופעת הטלוויזיה והשפעתה על המרקם החברתי-ישראלי.
7,552 מילים (כ-23 עמ'), 27 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 65481
הקשר בין מקור המידע המפרסם, תפיסת איכות המוצר וכוונות הקניה של מוצרי החלב של חברת "שטראוס" במגזר החרדי בישראל- הצעת מחקר
5,675 מילים (כ-17.5 עמ'), 34 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 68153
סקירת השוק וניתוח ראיונות עומק ותצפיות.
4,554 מילים (כ-14 עמ'), 0 מקורות, 211.95 ₪
עבודה מס' 69536
מחקר שבוצע באמצעות שאלון ובאמצעות ניתוח נתוני אמת מתוך מאגר הנתונים של חברי מועדון.
9,667 מילים (כ-29.5 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 69546
מחקר שבוצע באמצעות שאלונים.
8,040 מילים (כ-24.5 עמ'), 17 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 22