היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 10
עבודה מס' 64876
האם באמת בעולם גלובלי כיום ניתן לבדל מוצרים על פי מיתוג חזק והאם רמת נכסיות של מותג תשפיע בצורה ישירה על רמת נאמנות הלקוחות.
10,136 מילים (כ-31 עמ'), 54 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 66440
הקשר בין איכות השירות ובין נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות בחברת "יורומוטורס 2000 בע"מ"
15,412 מילים (כ-47.5 עמ'), 60 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס' 66441
הקשר בין איכות השירות ובין נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות בחברת "יורומוטורס 2000 בע"מ" - הצעת מחקר
7,027 מילים (כ-21.5 עמ'), 38 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70862
האם לנכסיות מותג וערך מותג ישנן השפעות חיוביות על נאמנות לקוחות למוצר או לחברה.
8,044 מילים (כ-25 עמ'), 29 מקורות, 359.95 ₪
עבודה מס' 60945
ניתוח הקמפיין, התמהיל השיווקי הקיים, נכסיות המותג והמלצות לשיפור הנכסיות ואסטרטגייה ליישום שיפור הנכסיות.
5,474 מילים (כ-17 עמ'), 15 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 63412
הצעת נכסיות מותג חדשה בתמיכה של תקשורת שיווקית אינטגרטיבית (IMC)
7,098 מילים (כ-22 עמ'), 20 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 63439
שינוי נכסיות המותג עגלה לילדים חצי משולבת "אינגליזינה".
5,342 מילים (כ-16.5 עמ'), 20 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 65652
ההשפעה שיש לאסטרטגיות פרסום שונות בעת מיתון על רמת המכירות של חברת שירותים, בעלת רמת נכסיות מותג גבוהה של חברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות"
3,804 מילים (כ-11.5 עמ'), 11 מקורות, 216.95 ₪
עבודה מס' 67707
בדיקת הקשר בין נכסיות המותג, איכות השירות ועמדות נתפסות של התקשורת לבין אמון הלקוחות בבנק פועלים.
13,694 מילים (כ-42 עמ'), 45 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 10