היישום אינו מחובר לאינטרנט

מאצ'תונים - שיווק והסביבה העסקית

עבודה מס' 063412

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעת נכסיות מותג חדשה בתמיכה של תקשורת שיווקית אינטגרטיבית (IMC)

7,098 מילים ,20 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו ניסתה לבחון את מעמדו של קו מאצ'תונים כיום בשוק והדרכים לשפר את תפיסתו בקרב האוכלוסייה.
קו מאצ'תונים סובל מכמה בעיות עיקריות, אשר בהן תפיסת מחיר גבוהה וחוסר מודעות למגוון המוצרים.
עם זאת נהנה הקו מתפיסת איכות גבוהה ונוחות בלבישה.
הצעה זו מציעה למצב את מוצר מאצ'תונים כקו המובל על ידי חברה בעלת מוניטין עולמי המייצרת לחברות מובילות בעולם ומשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת. מיצוב זה ישבור את תפיסת המחיר הגבוה ויוסיף יוקרתיות לקו כולו. בנוסף מומלץ להרחיב את קו המוצרים הן הרחבה כלפי מטה (על ידי מוצרים בסיסים ביותר) והן על ידי מתיחה כלפי מעלה (על ידי מוצרים שיאפשרו להשתמש בטכנולוגיות חדשות ובעיצוב מן השורה הראשונה שממצב את דלתא כמובילה בעולם האופנה הממותג הבינלאומי).
מתיחת הקו והמיצוב של הקו מחדש יגובו על ידי תקשורת שיווקית משולבת, הכוללת פרסום, קידום מכירות, שיווק ישיר, מכירה ישירה ויחסי ציבור, אשר תאפשר להשיג את המטרות השיווקיות והתקשורתיות הכוללות הגברת מודעות בלתי נעזרת ומודעות נעזרת, יצירת רגשות חיוביים כלפי המותג, עידוד התנסות ראשונית והפיכת המותג מבעל מעורבות נמוכה לבעל מעורבות בינונית.

ראשי פרקים:
מבוא - דלתא וקו המוצרים מאצ'תונים
פילוח שוק
מאפייני התנהגות צרכנים
מטרות שיווקיות
שיווק מטרה
מיצוב
נכסיות מותג
נכסיות מותג חדשה
יעדים תקשורתיים (AIDA)
תקשורת שיווקית משולבת (IMC)
תמהיל הקידום
תוכנית פעולה
תמהיל תקשורת שיווקית - פעולה
הרכב פרסומי ופריסת מדיה
מערכת ניתוח SOSTAC
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

אבניאון, א. (1989) שיווק ופרסום מאלף ועד תו, הוצאת מטר.
אוגילבי, ד. (1998) הפרסום על-פי אוגילבי, הוצאת אורבך בע"מ.
גבע, א. (1994) התנהגות צרכנים, אוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י., ליברמן, י. (1994) ניהול הפרסום, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי, ד. (1994) שיווק הלכה למעשה, מהדורה שלישית, תל אביב, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
סבן, ר., טום, ק. (1998) שיווק בגדול פלוס, ישראל, מטר.
פפרס, ד., רוג'רס, מ. איך מבטיחים שהלקוח ישמור לך אמונים? ניהול עסקים 1:1, הספריה הבינלאומית לאנשי עסקים בע"מ.
פרד, ו. (עורך) (1999) שירות לקוחות - מעל ומעבר, ישראל, מטר.
פרי, מ. (1991) אסטרטגיה של יתרון תחרותי, מיצוב בע"מ.
קוטלר, פ., ארמסטרונג, ג. (1994) עקרונות השיווק, מהדורה רביעית, הוצאת המכון לפריון העבודה והייצור.
קוטלר, פ., הורניק, י. (2000) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
רם, ה. (2000) ניהול המותג. פיתוח אסטרטגיות תדמית מוצר, תל אביב, צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3rd European Edition, Houghton Mifflin.
Fill, C., (1999) Marketing Communications. Contexts, Contents and Strategies, seond edition, Prentice Hall, Financial Times.
Philip, K., (1991) Marketing Management, Library of Congress Cataloging.
Leon, G. S., Leslie, L. K. (2000) Consumer Behavior, 7th Edition, Prentice Hall Inc.
Michael, S., Gary, B., Soren, A (1999) Consumer Behaviour. A European Perspective, Prentice Hall Inc.
Morris, B. H. (Editor) (1999) Consumer Value. A Framework for Analysis and Research, London, Routledge.
Palmer, A., Hartley, B. (1999) Business and Marketing Environment, McGraw-Hill Publishing Company.
מידע על "דלתא גליל" ו"מאצ'תונים" (חוברות מידע, שיחות עם מנכ"ל דלתא ישראל, אינטרנט).

תגים:

הלבשה · תחתונה · מותג · תחתונים · CATSOS · סביבה · עיסקית · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מאצ'תונים - שיווק והסביבה העסקית", סמינריון אודות "מאצ'תונים - שיווק והסביבה העסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.