היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת נכסיות מותג וערך מותג על נאמנות לקוח

עבודה מס' 070862

מחיר: 359.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם לנכסיות מותג וערך מותג ישנן השפעות חיוביות על נאמנות לקוחות למוצר או לחברה.

8,044 מילים ,29 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

בעולם המתפתח של היום צריך להיות כל הזמן מעודכנים טכנולוגית על מנת לשמור על נכסיות המותג ועל ערכו וע"י כך לחזק את נאמנות הלקוח. מחקרים רבים מוצאים כיום כי לתדמית המותג יש השפעה ישירה וחיובית על נאמנות לקוחות למותג פרטי בעל תווית, וכי לערך המותג ישנה השפעה ישירה וחיובית על נאמנות לקוחות למותג פרטי בעל תווית, אולם מעטים המחקרים אשר סקרו את השפעת ערך המותג ונכסיות המותג על נאמנות לקוח במקביל.
לפיכך, מטרת המחקר הנוכחי הינה לבחון את הקשר בין נאמנות לקוחות לנכסיות מותג וערך מותג, כלומר לבחון האם לנכסיות מותג וערך מותג ישנן השפעות חיוביות על נאמנות לקוחות למוצר או לחברה.
המניע לבחירת הנושא הנ"ל נבע מהצורך לדון ולהעמיק בנושא מהותי בתחום השיווק בארץ ובעולם. כיום יותר מבעבר חברות רבות מבינות כי על מנת לשמור על רמת רווחיות גבוהה ואף להגדיל אותה באמצעות לקוחות נוספים עליה לפעול במספר דרכים בהן שיפור איכות השירות, שיפור שביעות רצון לקוח ועל ידי כך שיפור נאמנות הלקוח. אחת הדרכים להשגת נאמנות נבחנה בספרות על ידי יצירת נכסיות למוצרי החברה והפיכתם ל'מותגים'. סוגיה זו זוכה בספרות למספר התייחסויות שונות ועל כן מצאנו צורך לנסות לתת מענה ספרותי ואמפירי הולם לסוגיה זו.
על מנת לבחון את סוגיית המחקר הנוכחית, המחקר בנוי ממספר שלבים. בחלק הראשון של מחקר זה מופיע פרק הסקירה אשר מציג את ההגדרות והתיאוריות השונות של המשתנים 'נאמנות לקוח', 'נכסיות מותג' ו'ערך מותג'. החלק השני של פרק הסקירה מציג את הקשר התיאורטי בין המשתנים הנ"ל ומתייחס הן להשפעות השונות של נכסיות המותג וערך המותג על נאמנותם של לקוחות לחברה ו/או למוצריה השונים.
בחלק השני של המחקר מוצג פרק שיטת המחקר המציג את מודל המחקר, משתני המחקר השונים ופירוטם, כלי המחקר בו נעשה שימוש, תיאור השאלון, מדגם המחקר ושיטות סטטיסטיות שונות לבחינת השערות המחקר. חלק זה מהווה פירוט של החלק האמפירי של עבודה זו. בחלק השלישי מופיע פרק הממצאים אשר מציג באופן שיטתי וסדור את ממצאי המחקר השונים שהתקבלו מתוך מבחנים סטטיסטיים על פי סדר השערות המחקר. חלק זה מציג הן באופן כמותי והן בליווי תיאורטי את הממצאים ומאפשר להבין האם השערות המחקר השונות אוששו או לא אוששו.
חלקו הרביעי של המחקר הינו למעשה פרק הדיון אשר מציג את עיקרי ממצאי המחקר הנוכחי תוך הצגת זוויות מחשבה נוספות בדבר הנושא הנבחן. חלק זה למעשה הינו סיכום העבודה והצגת הרלוונטיים השונים שעלו מתוך בחינת הנושא. כלל השלבים שתוארו לעיל מטרתם לאפשר לתת מענה תיאורטי ואמפירי הולם לשאלת החקר המובילה את מחקר זה והיא: האם נכסיות מותג וערך מותג משפיעים על נאמנות הלקוחות לחברה ומוצריה? שאלה זו מובילה לבחינת מספר השערות מחקר שונות העוסקות בקשר שבין נכסיות מותג וערך מותג ובין נאמנות לקוחות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 נאמנות לקוחות
2.2 נכסיות מותג
2.3 ערך מותג
2.4 הקשר בין נכסיות המותג וערך המותג ובין נאמנותם של לקוחות
3. מתודולוגיית המחקר
3.1 משתני המחקר
3.1.1 משתנה בלתי תלוי
3.1.2 משתנים תלוי
3.2 מערך המחקר
3.3 מדגם המחקר
3.3.1 תיאור שיטת הדגימה
3.4 כלי המחקר
3.5 תיאור ופירוט השאלון
3.6 הליך המחקר
3.7 שיטת ניתוח הנתונים.
4. ממצאים.
4.1 משתתפי המדגם
4.2 הצגת משתני המחקר.
4.3 בחינת השערות המחקר
5. דיון ומסקנות.
5.1 דיון
5.2 מסקנת המחקר.
5.3 המלצות יישומיות.
5.4 מגבלות המחקר
5.5 הצעה למחקר המשך
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
7.1 שאלון המחקר
7.2 פלטים סטטיסטיים

קטע מהעבודה:

נאמנות הלקוחות היא תחושת הלקוח לקנות מוצר או שירותים ספציפיים בעתיד שוב ושוב Noyan & Şimşek, 2014)). נאמנות הלקוחות מוגדרת כמשחק גומלין בין התנהגותם היחסית של הלקוחות כלפי המותג או החנות, והתנהגות הקנייה החוזרת שלהם כלפי המותג או החנות (Topcu and Uzundumlu, 2009). לפי Rhee and Bell (2002), נאמנות הלקוחות היא סימן משמעותי להצלחת החנות. מהספרות הקשורה, נאמנות הלקוחות מוגדרת על ידי בחירת אותה חנות, שיעור גבוה של אמירות חיוביות כלפי אותה חנות מצד הצרכנים, רכישה חוזרת תכופה ונכונות לשלם מחירים גבוהים יותר עבור מוצרים.

תגים:

ניהול מותג · תשלום · התנהגות צרכנים · נאמנות לקוחות · שאלון · SPSS · סקר · מיתוג · שיווק · שביעות רצון · שימור לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת נכסיות מותג וערך מותג על נאמנות לקוח", סמינריון אודות "השפעת נכסיות מותג וערך מותג על נאמנות לקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.