היישום אינו מחובר לאינטרנט

נאמנות לקוחות למותג

עבודה מס' 069003

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של 5 מאמרים בתחום השיווק והמסחר און ליין.

4,072 מילים ,3 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו בחרה להתמקד בתהליך בניית נאמנות למותגים הנמכרים באמצעות רשת האינטרנט. כאשר כל סחר החליפין מתבצע באופן אנונימי, משמע הצרכן הגולש אינו נחשף, האינטרנט משמש בתור המוכר המתווך ומחליף את בן האנוש ואף בעלי המותג נשארים כישות ערטילאית ומעורפלת הידועה בשמה אך לא מראה פניה. כאשר מטרת העבודה הייתה לזהות את המאפיינים ואת המדיניות השיווקית הננקטת על ידי המפרסמים ובעלי המותגים, בכדי להגביר את נאמנות הצרכנים הגולשים כלפי המותג.
בכדי לבחון את תהליך בניית הנאמנות למותג נבחרו חמישה מאמרים אשר מדווחים על מחקרים בתחום השיווק והמסחר און ליין, באופן ספציפי עסקו המאמרים בתיאור מחקרים אשר התחקו אחר דפוסי השימוש של גולשים ברשת (לדוגמה ; Thorbjornsen, Supphellen,2004 Dahui, Glenn & Wetherbe, 2006) וזיהוי משתנים הרלוונטים לנושא נאמנות למותג (לדוגמהDelgado - Ballester & Munuera - Aleman, 2005).
העבודה בנויה כסקירה תיאורטית של מידע מחקרי המוצג בצורה לוגית המובילה בסופו של דבר לראיית התמונה הכללית הרחבה של תהליך בניית נאמנות למותג ולהבנת מערכת היחסים החדשה שנוצרה בין הצרכנים הגולשים - המותג ובעלי המותג, בעקבות השינויים שחולל האינטרנט כמדיום מרכזי בחיי הציבור בחברה המודרנית המערבית, הידועה כמבוססת על תרבות צריכה. באינטרנט כמו בחברה הרחבה, ישנו מגוון רחב של מותגים והתחרות על הלקוחות היא גבוהה, למעשה היא יותר עוצמתית מזירת המסחר המסורתית מכיוון שיש ללקוחות אפשרות לבצע השוואת מחירים והשוואות ביקורת על המותג (Reast, 2005 ).

שלושת ראשי הפרקים מתמקדים במערכת היחסים בין המותג, בעלי המותג והצרכנים, כאשר נמצא כי הבסיס לכל מערכת יחסים טובה בין בני אדם הוא מידת האמון. ככל שיש יותר אמון במערכת היחסים גוברת הנאמנות לטווח הארוך והיא מבטיחה קשר עתידי.
לכן הפרק הראשון עוסק בתפיסת הרווח של בעל המותג ובהצגת תפקידו בהגברת האמון של הצרכן ( Dahui, Glenn & Wetherbe, 2006; Ballester & Munuera - Aleman Delgado , 2005 ). הפרק השני עוסק בתועלת לצרכן ממערכת היחסים עם המותג ובכלל מהקנייה ברשת האינטרנט (;Thorbjornsen, Supphellen,2004 Reast, 2005 Dahui, Glenn & Wetherbe ; 2006; Denise, Geoffrey & Timothy, 2004;). הפרק השלישי עוסק במשתנה האמון כבסיס למערכת האמון בין המותג לצרכן שמטרתה להגביר את נאמנות הלקוח כלפי המותג (1995 , Sheth & Parvatiyar ; Ballester & Munuera - Aleman Delgado , 2005 ).
בשלב הסיכום והמסקנות מתבצעת אינטגרציה בין כל פריטי המידע שהוצגו ומוצגת המסקנה הכללית.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות
1.1 תפיסת רווח של בעל המותג אל מול מידת האמון של הצרכן
1.2 התועלת לצרכן מן המותג
1.3 מערכת היחסים בין הצרכן למותג מבוססת אמון
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות בעקבות התפתחות המדיה להמונים ובעיקר בעקבות ההתפתחות המואצת של מדיית האינטרנט, החלו מחקרים בתחום השיווק להתמקד במסחר שמתנהל על גבי הרשת. לאינטרנט ידועים יתרונות רבים, שכן הוא אפשר את יצירתו של הכפר הגלובלי, מצב בו מיליוני אנשים בכל רחבי העולם שותפים בו זמנית לכמויות מידע עצומות בנושאים שונים ומגונים ( Dahui, Glenn & Wetherbe, 2006).

תגים:

נאמנות צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נאמנות לקוחות למותג", סמינריון אודות "נאמנות לקוחות למותג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.