עבודה מס' 063445
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מיצובישי - יצירת קשר עם ציבור הצרכנים בישראל.
7,739 מילים ,37 מקורות ,2002
בעבודה זו נעשה ניסיון להסביר כיצד אירגון מיצ'ובישי, הענק היפאני, מנסה ליישם יצירת קשר עם ציבור הצרכנים בישראל דרך יבואן, רכז מקומי (חברת כלמוטור) בראשות יואב הורוביץ.
מטרת הקשר היא למכור לציבור הצרכנים בארץ דגם חדש של רכב מסוג מיצ'ובישי CARISMA AIR דגם 2002.
במסגרת העבודה, אופיינה ונכתבה תוכנית המבוססת על תקשורת שיווקית עבור תמהיל השיווק של CARISMA AIR בישראל תוך שימוש ביעדים תקשורתיים המבוססים על טיפול באסטרטגיית המותג מיצ'ובישי ולא רק טיפול בדגמים השונים כפי שנעשה קודם לכן ע"י משרד הפרסום של שלמור - אבנון - אביחי. במסגרת הטיפול באסטרטגיית המותג מנסה היבואן להדגיש את עוצמתה של חברת מיצ'ובישי היפאנית, הטכנולוגיה המתקדמת בה היא מייצרת את מוצריה והיתרונות ברכישת רכב מתוך הקונצרן הענק והחזק. מטרת השיווק האגרסיבי של מיצ'ובישי לחדור לשוק המשפחתיות שמהווה כ85% - מכלל שוק כלי הרכב המשפחתיים בארץ.
הקמפיין של מיצ'ובישי מנסה לבדל מכונית פרטית מהתחרות בה ממוצבות כלל המכוניות בארץ כמשפחתיות ובטוחות.
התוכנית השיווקית מבוססת על שיווק מעבר לגבולות יפן תוך שימוש ביעדים תקשורתיים מתאימים עקביים וניתנים למדידה המבוססים על מספר הרכבים שנמכרו מתחילתה של התוכנית.
(בשבוע הראשון למסע הפרסום נמכרו כ-450 מכוניות) בשיווק הרכבים בארץ לא קיימות בעיות אתיות, אולם קיימים חוקים שונים של מיסוי בתקופה קשה של מיתון חריף במשק, דבר המשפיע על הטקטיקה והאסטרטגיה של היעדים התקשורתיים של מכירת הרכב החדש 2002 CARISMA AIR.
במהלך העבודה יושמו קריטריונים מתאימים לקביעת תמהיל התקשורת ושימוש באמצעי תקשורות כמו עיתונות, פליירים ופרסום אגרסיבי בטלוויזיה בישראל תוך כדי חציית גבולות בינלאומיים.
העבודה כוללת את הבנת התהליך שגרם למנכ"ל כולמוטור להחליף את משרד הפרסום של שלמור - אבנון - אביחי במשרד הפרסום של אדלרחומסקי - ורשבסקי בעל צוות צעיר יותר, ורעב יותר להצליח תוך כדי גיבוש החלטה אסטרטגית בנושא החלפת משרד הפרסום.
העבודה עסקה בהחדרת מותג חדש לשוק - מיצ'ובישי כריזמה אייר - תוך כדי התבססות על הרחבת מותג קיים מיצ'ובישי כריזמה שזכה למוניטין רב בעבר.
ההצעות לשיפור בתחום נכנסיות המותג לאחר שהחברה נקלעה למצב של חוסר אמינות מוצריה בשנים 1997 - 2000 הם:
א. חזרה מאסיבית ואגרסיבית לתחום המשפחתיות המהווה %85 מכלל השוק והתמקדות פחותה יותר בטנדרים (מגנום וג'יפי פג'רו).
ב. פיתוח קמפיין שיווקי המבוסס על ניצול מכוניות פרטיות מבחינה ויזואלית המדגיש את השוני את הנוחות ואת המרחב.
בזכות הסיסמה - "המשפחה נושמת לרווחה".
ג. הדגשת המותג מיצ'ובישי שנתפס כמותג חזק ופופולרי ביותר שמזוהה עם משפחתיות.
ד. הדגמת התפיסה על אולמות שטח ל-26 במספר לתצוגת הרכבים והגעה לקהל היעד והצגת היתרונות של קבוצת כלמוביל תוך כדי הדגשת אפשריות מימון, ביטוח, טרייד אין ואחרים.
גורמים העוזרים לאנשים להחליט לבצע עסקאות במקום.
ה. הגדלת תקציב הפרסום ב-100% לפרסום הדגמים השונים שיכנסו לארץ, כשיעד למכירות בשנת 2002 מבוסס על מכירות של 7500 כלים לעומת 6600 כלים שנמכרו השנה.
תוכן ענינים:
מבוא
הפצה ושירות
נתח שוק יחסי
קו המוצרים הנבחר-מיצובישי קריזמה אייר 2002
פילוח השוק
שוק מבדל
גורמים אישיים ומערך תועלות
סגנון חיים
סגנונות חיים בישראל
מטרות שיווקיות
מטרות הפרסום AIDA
האסטרטגיה
תכנון נכסיות מותג חדשה
המסר החבוי
הגדרת יעדים תקשורתיים
החלטות על תמהיל קידום מכירות
הוצאות תקציב לשיווק רכב חדש- סדר חלוקה
הוצאה יחסית
תקשורת שיווקית משולבת
מערכת תכנון SOSTAC
מודל SOSTAC תכנון התקשורת
איפה אנחנו עכשיו
מטרות הקידום
טכניקות השיווק המחודש
אסטרטגיה - כיצד להגיע ליעד
פיתוח טקטיקות וישומן
רשימת בקרה \ בדיקה
משאבים
סיכום
ביבליוגרפיה
אבניאון איתן, "שיווק ופרסום מאלף ועד תו", 1989.
ג'קסון גרהם, "מבוא לשיווק", הוצאת מהד, 1991.
הורניק (1985 - 1987), "ניהול השיווק", הוצאת האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א - ב - ג.
הורניק וליברמן (1994), "ניהול הפרסום", כרכים 1 ו - 2 הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
הרפר ג'ון, "מבוא לשיווק אגרסיבי", הוצאת מה"ד, 1993.
לוינסון ג'י קונרד, שיווק כלוחמת גרילה, הוצאת אגוד לשכות המסחר בישראל 1994.
לונדון ירון, "שיווק ועוד", הוצאת אחאד, 1995.
לירז מאיר, שיווק ופרסום בעסק קטן, הוצאת לירז 1991.
מיכאל פרי (1991), "אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הגישה השיווקית", הוצאת ספרים מיצוב בע"מ.
מקקנה רג'יס, "הכנה לעידן הלקוח שלעולם אינו מרוצה", הוצאת איגוד לשכות המסחר, 1998.
ניסים יעקב, "שיווק מכירות וסחר בינלאומי", הוצאת צ'ריקובר 2001.
ערוסי ליאור, "השירות שאני דורש", הוצאת מטר 1996.
פרץ גיל, "שיווק אינטימי", שנת 1999, הוצאת בני ברק - ספריה בינלאומית לאנשי עסקים.
קוטלר, ארמסטרונג, (1991) "עקרונות השיווק", מהדורה שניה בעברית, א - ב הוצאת המכון לפריון העבודה.
קוטלר, הורניק (2000), "ניהול השיווק", הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
ריס אל, "שווק במהפך", הוצאת מטר, 1992.
רפי סטן, "שיווק בגדול", הוצאת מטור, 1989.
Adriam Palmer Bob Hartley (1999), Business and Marketing Environment. McGraw-Hill Publishing Company.
Kotler P. (1991), "Marketing Management". Library of Congress Cataloging - in - Publication Data.
Kotler, Armstrong, Saunders, Wong (1996), "principles of Marketing". Second Erupean Edition Prentice Hall Eurupe.
רכב · מכוניות · רכבים · מיצובישי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.