היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 18
עבודה מס' 41023
רקע כללי, ההיבט ההיסטורי- כלכלי וסקר תיירות פנים לפי ערים, אתרי ואירועי תיירות,פרסום והרגלי תיירות של קבוצות שונות.
8,568 מילים (כ-26.5 עמ'), 0 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64669
סקירת השינויים שחלו בהרגלי הקנייה של הצרכנים והעסקים והאם שיווק מקוון ע"פ דרישה (E-mail opt-in) יעיל יותר מהשיווק הישיר.
12,295 מילים (כ-38 עמ'), 25 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66919
מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים (כ-29 עמ'), 28 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 68751
תכנון סקר בנושא הרגלי קריאה להנאה בקרב אוכלוסית ילדים בב"ס יסודי
3,998 מילים (כ-12.5 עמ'), 21 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68954
בחינת הקשר שבין חשיפה למדיה אלקטרונית לבין הרגלי שינה לא בריאים בקרב מתבגרים מהמגזר הערבי.
12,811 מילים (כ-39.5 עמ'), 34 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 69271
מחקר כמותני על הרגלים של בני זוג במעקב אחד על השני בפייסבוק וכיצד הם תופסים זאת.
6,765 מילים (כ-21 עמ'), 14 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 20808
סקירת הנושא תוך בחינת הקשר בין הקריאה למשתנים הדמוגרפיים, והצעה למחקר.
3,212 מילים (כ-10 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 61171
בחינת הקשרים בין משתנים המשפיעים על החלטת הקנייה ברכישת מוצרי צריכה.
3,334 מילים (כ-10.5 עמ'), 0 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 61636
4,950 מילים (כ-15 עמ'), 7 מקורות, 361.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 18