היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדירת מוצרי חברת ג'ילט לשוק הישראלי - ניתוח עסקי

עבודה מס' 064047

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור חדירתה של חברת ג'ילט לשוק הישראלי תוך יישום מודלים עסקיים ושיווקיים מתקדמים.

3,775 מילים ,13 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת ש. שטוביץ, משווקת מוצרי טיפוח של חברות ג'ילט ופלמוליב שהן החברות הגדולות הידועות בעולם. החברה ניצלה את ההזדמנות להיכנס לשוק מקומי תוך יישום אסטרטגיות ומודלים לשווק מהמתקדמים ביותר בעולם.
גישת הניהול דגלה ב:
ניתוח שוק על בסיס מודל PEST.
כיסוי שוק מקסימלי.
השגת זמינות והפצה מקסימלית.
השקעה ופיתוח מוצרים והתאמתם לאופי השוק והלקוחות.
התמודדות מול שוק אינפלציוני עם מערכת מיסוי גבוהה ומחירים משתנים.
סקר נאמנות צרכנים שנערך מצא: 45% נאמנים למותג של הפירמה (ג'ילט). חשוב ללקוח למצוא תמיד בזמינות את מוצר ההגיינה הבסיסי על מדפי החלונות.
ניתוח שווקים: תמהיל המוצר p4.
ניתוח סביבת המתחרים.
ניתוח סביבת צרכנים -מלמד על תדמית גבוהה למוצרי ג'ילט.
בניית מודל ל - SWOT ככלי אפקטיבי לאסטרטגיה שיווקית. בסיכום הניתוח, נראה שאין סכנה של איום ויתרונות החוזק וההזדמנויות מהוות בסיס איתן לארגון.
במודל בוסטון מוצגת החברה בקבוצת ה"כוכב" בקצב הגידול הטוב ביותר ועם נתח שוק גבוה.
מחקר שווקים - הושגו תוצאות מעניינות המאפשרות לארגון לשנות אסטרטגיה שיווקית ומאפשרת להיכנס לנישה חדשה עם מוצרים חדשים.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
תיאור החברה
זיהוי ואפיון הסביבות השונות של החברה
ניתוח SWOT
פילוח שוק
אסטרטגיה
תמהיל השיווק P4
שינויים בתמהיל השיווק
מטרות ויעדים שיווקיים של החברה
אסטרטגיית הכתבת קו מוצר
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ג'ילט הינה חברה רב לאומית ותיקה (נוסדה לפני מאה שנה), הפועלת במאה שישים וחמש ארצות עם מחזור מכירות שנתי של יותר מ - 7 ביליון דולר.
בבעלות החברה בארצות הברית, מכון מחקר גדול המשמש למחקר רפואי, פיתוח מוצרים חדשים ותמיכה מדעית וטכנית למוצרי החברה. מכון זה וההשקעה הרבה במו"פ, מסייעים לתדמיתה של ג'ילט כחברה מובילה בתחום הטיפוח, מכאן תדמיתם האיכותית של מותגי החברה.
ג'ילט העולמית, עוסקת בפעילות חינוכית - קידום נושא ההיגיינה בעולם. הדבר נעשה ע"י פרוייקטים שונים של פרסומות והדרכות לידי דיילות בשטח לנשים וגברים כאחד.
לחברה יש גם אפשרות להציע לצרכנים מיגון/תמהיל מוצרים רחב ללא השקעה גבוהה במו"פ ופרסום כולל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ומוצרי גילוח.
החברה הינה בעלת מוניטין רב והמותג GILLET נתפס בעיני הצרכנים כמותג מצליח. לפי הגדרתו של הרשטיין (2000), "מותגים משמשים כאמצעי למיקוד נאמנות צרכנים ובשל כך הם הופכים לנכסים המבטיחים ביקוש עתידי ורווחיות צפויה".

מקורות:

הורניק, י. (1986). ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א' - ד'.
הרשטיין, ר. (2000). ניהול המותג. הוצאת מטר, תל-אביב.
יזרעאלי, ד. (1994). שיווק הלכה למעשה, הוצאת גומה. צ'ריקובר.
מור, נתי. "כיצד בוחרים אסטרטגיה שיווקית". גליון אחרון של "הכל על שיווק". ALMARKETIN.
נחמן, בנצי (2000): http://www.bizness.co.il/
פורטין, מייקל. "מדוע שיווק מפה לאוזן מחולל פלאים?", מתוך: http://www.allmarketing.co.il/Index.asp?ArticleID=244 CategoryID=65 Page=5
פרי, מ. (1991). אסטרטגיה של יתרון תחרותי. הוצאת מיצוב.
קוטלר, פ. פרופ' אמסטרונג, ג. (1991). עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון העבודה, כרך א'.
קוטלר, פ. פרופ' אמסטרונג, ג. (1991). עקרונות השיווק. הוצאת המכון לפריון העבודה, כרך ב'.
קוטלר, פ., הורניק, י. (2000). ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
Jim Cecil. (2000). Keeping customers on the lune. June, 2000.
Kassarglan J. Choen, (1965). "Cognitive dissonance and consumer behavior" California management review. Feb, 1965.
Palmer, A. (1999). The business and marketing environment, MC graw hill, London, 1999.

תגים:

ג'ילט · אסטרטגיה · תמהיל · השיווק · ניתוח · שוק · מוצרים · טואלטיקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדירת מוצרי חברת ג'ילט לשוק הישראלי - ניתוח עסקי", סמינריון אודות "חדירת מוצרי חברת ג'ילט לשוק הישראלי - ניתוח עסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.