היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת שיווקית - מלון גרנד ביץ' תל אביב - מלון ירוק

עבודה מס' 068345

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מיצוב בית המלון כמלון ירוק וידידותי לסביבה.

1,517 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מלון גרנד ביץ' ממוקם באיזור המלונות ליד חוף הים בתל אביב. במלון יש 212 חדרים שיכולים להכיל כ-500 אורחים בו זמנית. המלון הוא בין 10 קומות ויש בו חדרים המותאמים לנכים , ו- 36 חדרים מחוברים עבור משפחות עם ילדים. למלון יש שני סניפים, האחד בתל אביב והשני בירושלים. המלון הינו בבעלות פרטית.
הרקע לרעיון הירוק- מלון גרנד ביץ' ממוקם באיזור של מלונות נוספים ורמת התחרות בה הוא מתקיים היא גבוהה מאוד, לכן ישנה חשיבות לבידול המלון וליצירת יחודיות מיתר בתי המלון בסביבתו. הרעיון הוא יצירת 'בית מלון ירוק' שכל הפעולות הנעשות בו יהיו מכוונות איכות הסביבה. לדוגמא, שימוש בחלונות מבודדים שקולטים שמש לשם חימום החדרים בחורף וקירור החדרים בקיץ. כבר כיום ישנם בניינים ירוקים שעובדים ללא חיבור למיזוג מרכזי וחוסכים בצריכת החשמל על ידי קולטים ועיצוב מיוחד.
היעד הירוק- מיצוב בית המלון כמלון ירוק וידידותי לסביבה שנותן רמת שירות גבוהה ללקוח תוך כיבוד איכות הסביבה. היעד הוא, הגדלת התפוסה במלון על ידי מיצוב מחדש.
תוכנית התקשורת השיווקית המשולבת (IMC)
על פי הסמן (2007), על האסטרטגיה של התקשורת השיווקית לענות על ארבע שאלות עיקריות: איך, איפה, לאן ושאלת המחסומים. המענה לשאלות אלו הוא שיכתיב את אופיה של התוכנית השיווקית.

קטע מהעבודה:

לאן?
המטרה הראשית של התוכנית השיווקית המשולבת המוצגת במסמך זה היא להגדיל את רווחי המלון בכ- 20% לפחות בשנת 2011 ולשמר את הגידול הזה בשנים הבאות. מטרה זו תושג על ידיי כך שהמלון ימותג כמלון ירוק השומר על הסביבה ומאפשר לכל אורח המגיע עליו להשתתף השתתפות פעילה בשמירה על כדור הארץ.
היעד העסקי יושג על ידיי הגדלת תפוסת החדרים השנית במלון מ- 80% כיום ל- 93% בשנת 2011. והגדלת מספר האירועים העסקיים והפרטיים באולמות המלון ב- 35% בשנת 2011.

תגים:

ערוצי שיווק · מיתוג · מחירים · הפצה · מדיניות מוצרים · מחסומים · עסקים ירוקים · ירוק · איכות הסביבה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - מלון גרנד ביץ' תל אביב - מלון ירוק", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - מלון גרנד ביץ' תל אביב - מלון ירוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.