היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור יעילות ושביעות רצון אנשי שירות בחברת גרירה

עבודה מס' 071251

מחיר: 299.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ותיקוף הקשר בין הפרמיה החודשית לנהגי הגרר במדור שירותי דרך וגרירה על מרכיביה לבין שביעות רצון העובדים.

4,030 מילים ,9 מקורות ,2021

תקציר העבודה:

חברת "מוביל" (מפאת שמירה על פרטיות החברה, לא יצוין שם החברה), הינה חברת שירותי דרך וגרירה. החברה מתמחה במתן שירותי דרך כגון: גרירות, התנעות, תיקוני דרך ושירותים מתקדמים לנהג ולרכב. השירותים ניתנים, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל רחבי הארץ וזאת באמצעות כמאה רכבי שירות המופעלים על ידי עובדי "מוביל" וכן באמצעות קבלנים חיצוניים.

תגמול עובדים הולם הופך להיות מרכיב חשוב בשביעות רצונו של העובד, כיום פירמות רבות מבינות בראייה אסטרטגית כי שביעות רצונו של העובד משפיעה באופן חיובי על המוטיבציה ובהתאם לזאת השקעתו ותפוקתו של העובד בפירמה גדלה.
מחקר זה בא לבדוק את הקשר בין הפרמיה הניתנת לעובדי מחלקת הגרירה בחברת מוביל לבין שביעות רצונם הכללית, מהארגון ומתגמולם. המחקר נערך החל מהרבעון הרביעי 2019 ועד הרבעון הרביעי 2020. בכדי לבדוק את השפעת המשתנים השונים נאספו נתונים בתדירות חודשית של 54 תצפיות בכל חודש למשך 12 חודשים וכן נאספו תוצאות סקר שביעות רצון בודד בהתייחס לתקופת ההעסקה והתגמול נושאות זמן מחקר זה. המשתנים שנבדקו: משתנים איכותניים: שביעות רצון ממוצעת(בהתאם לתפיסות השונות) ומשתנים כמותיים: פרמיה ממוצעת חודשית, שעות עבודה בפועל, ק"מ עבודה בפועל, כמות גרירות בפועל כמו גם היחסים בניהם. בהתבסס על סקירת הספרות צפינו את הקשר בין המשתנים השונים למידת השפעתם על שביעות רצון העובדים, שיערנו כי אכן קיים קשר חיובי בין הפרמיה לשביעות רצון העובדים וכי הנוסחה המחושבת למתן הפרמיה לא משקפת את תפוקתו של העובד.

עיבוד נתונים- קובץ האקסל הומר לקובץ התוכנה הסטטיסטית R (הקבצים הללו אינם מצורפים לעבודה). הנתונים עובדו וכונסו לאינדקסים המהווים את משתני המחקר להם חושבו מדדי מרכז ופיזור להצגה סטטיסטית תיאורית וכן מתאמים ורגרסיה לבחינת השערות המחקר והמודל המחקרי.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
שיטת המחקר
סקירת נתונים
תוצאות
דיון וסיכום
מגבלות המחקר
המלצות למחקרים עתידיים
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בבואנו לבחון כיצד ביצועי ושביעות רצון העובדים מושפעים משכר העידוד, בחרנו במאמרו של (Salah, 2016), אשר בחן את השפעתם סוגי התגמולים על ביצועי העובדים. במאמר זה, סאלח בחן השפעה זו, באמצעות העברת שאלונים וביצוע ניתוחים סטטיסטיים שונים.
אחת ממסקנותיו העיקריות, הראתה קשר מובהק סטטיסטית, בין תגמולים וסוגי ביצוע העובדים. בנוסף, צוין כי להנהלה ישנו משקל רב ביחס במתן תגמולים הוגנים כלפי העובדים.

תגים:

מוטיבציה · תמריצים · ארגון · עובדים · פירמות · אסטרטגיה · שביעות רצון · עובד · תמריץ · תגמול · יעלות · שיפור · תגמול · לוגיסטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור יעילות ושביעות רצון אנשי שירות בחברת גרירה", סמינריון אודות "שיפור יעילות ושביעות רצון אנשי שירות בחברת גרירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.