היישום אינו מחובר לאינטרנט

לקויות למידה וביטחון עצמי

עבודה מס' 070894

מחיר: 149.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה.

1,749 מילים ,10 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

מטרת המאמר הנוכחי היא לבחון את הקשר בין הקשר בין לקויות למידה ובטחון עצמי בקרב מתבגרים. לקויות למידה מאפיינות חלק גדול מהתלמידים בארץ ובעולם ושכיח מאוד בגילאים וכיתות לימוד שונות. לקויות אלה מתאפיינות בתסמינים שונים כגון קושי בקריאה, קושי בהבנה, קושי בהקשבה ועוד, אשר בסופו של דבר פוגעים בתפקודו של התלמיד בכיתת הלימוד מבחינת הישגיו הלימודיים.
אל מול פגיעה זו, מחקרים מודרניים מצביעים על כך כי ללקויות למידה בקרב ילדים ומתבגרים בפרט יש גם השלכות אחרות שאינן דווקא בהקשר להישגים ועלולים להתבטא גם בכישורים חברתיים, תחושת מסוגלות עצמית, דימוי עצמי וכפועל יוצא של אלה- גם עלול להתבטא בביטחון עצמי ירוד.

תוכן עניינים:
מבוא
לקויות למידה
בטחון עצמי
דיון ומסקנה
מקורות

קטע מהעבודה:

לקות למידה היא תופעה מורכבת. במהלך השנים הוצעו מגוון הגדרות לתופעה זו, אך למעשה עד היום אין הגדרה אחת, המוסכמת על הכול והדיון בסוגיה זו נמשך (שרפי ורוזנבלום, 2014). אחת הסוגיות המרכזיות בכל דיון על לקויות למידה היא סוגיית ההגדרה. לקות למידה זכתה למגוון של הגדרות שחוברו על ידי גופים ממשלתיים, ציבוריים או על ידי קבוצות אינטרס ייחודיות. ההגדרה שאומצה על ידי אנשי מחקר רבים היא זו שנוסחה על ידי "הוועדה הלאומית המאוחדת על לקויות למידה" בארצות הברית. ההגדרה עודכנה בשנת 1988 ועודכנה שוב בשינויים קלים בשנת 1994. היתרון של הגדרה זו הוא בכך שהיא פותחה על ידי נציגים ממספר רב של ארגונים מקצועיים ושל ארגוני הורים והם אף אימצו אותה. ההגדרה הזו אינה מחליפה במסמכי מדינה בארצות הברית את ההגדרה של משרד החינוך האמריקני משנת 1977 אבל היא מבטאת אחידות דעים בין ארגוני הורים לאנשי מקצוע (קוזמינסקי, 2004).

תגים:

לקויות למידה · בטחון עצמי · התבגרות · מתבגרים · תלמידים · קושי · חינוך · חשיבה · מוגבלויות · הישגים · כישורים · חברתיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "לקויות למידה וביטחון עצמי", סמינריון אודות "לקויות למידה וביטחון עצמי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.