היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההתמודדויות הרגשיות של ילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה

עבודה מס' 069611

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשיים הרגשיים ודיון באמצעים 'הכוונה עצמית' ו'סינגור עצמי' המאפשרים התגברות על קשיים אלה.

4,083 מילים ,8 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודתי זו אעסוק בתחום של ליקויי למידה אצל ילדים ומתבגרים. ארחיב על ההתמודדויות הרגשיות שהלקות מביאה עימה, ואראה מהן ההשלכות של התמודדויות אלה על הדימוי וההערכה העצמית של הלוקה. כמו כן אציג את גישתו של אלפרד אדלר, אבי הפסיכולוגיה האינדיבידואלית כמצע להבנת השיטות הייחודיות לטיפול בילדים ומתבגרים בעלי ליקויי למידה, המכונות 'סנגור עצמי (אישי)' ו'הכוונה עצמית'. אציג את הגדרותיהן המחקריות ואראה מדוע וכיצד גישות אלה יעילות בטיפול בליקויי למידה, בהעלאת המודעות העצמית ובשיפור הדימוי העצמי של המתמודדים עם לקויות למידה.
מטרת העבודה הינה בחינת הקשיים הרגשיים של ילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה והשפעותיהם על תפקודם התקין, ודיון באמצעים הייחודיים כגון 'הכוונה עצמית' ו'סינגור עצמי' המאפשרים התגברות על קשיים אלה.
אם כך, אענה על שלוש שאלות מחקר בעבודתי זו:
הראשונה - מהם הקשיים הרגשיים של ילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה?
השנייה - מהן ההשלכות של קשיים רגשיים אלה על תפקודם התקין?
השלישית - כיצד ילדים ומתבגרים אלה יכולים להתגבר על הקשיים הרגשיים ורגשי הנחיתות על ידי הכוונה עצמית וסנגור עצמי?

קטע מהעבודה:

כמו כן אתייחס להתנגשות הסמויה בין אפיונים נוירולוגיים אלה לבין ציפיות הסביבה, דבר היוצר מתח מתמיד בין העצמי לחברה. (צ'סנר, 2005).

תגים:

סקירה תיאורטית · סקירת ספרות · לקויי למידה · לקות · סינגור עצמי · לקויות למידה · קשב וריכוז · התמודדות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההתמודדויות הרגשיות של ילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה", סמינריון אודות "ההתמודדויות הרגשיות של ילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.