היישום אינו מחובר לאינטרנט

מוסר בעסקים - הטעיית לקוחות בדרכי הפרסום

עבודה מס' 070732

מחיר: 129.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת המשמעות המוסרית של פעולת פרסום המלצות באופן פומבי לכלל ציבור הלקוחות באמצעות כלי התקשורת השונים.

2,300 מילים ,6 מקורות ,2017

תקציר העבודה:

בעבודה זו אני מנתחת את המשמעות המוסרית של פעולת פרסום והמלצות החברות השונות באמצעות אתרי אינטרנט השונים ועיתונות. תעשיית הפרסום הינה תעשייה מתוחכמת, עתירת אמצעים, הפועלת על תודעתו של הצרכן, ומפעילה שיטות, המבוססות על פסיכולוגיה ועל סוציולוגיה. כיום אנו פוגשים את תעשיית הפרסום בכל מקום, מעל דפי העיתון, בטלוויזיה ובקולנוע, בשלטי חוצות, על גבי עטיפות מוצרים, היא ממלאת את תיבות הדואר. בשל הכמות העצומה של מידע הזמין לצרכנים, רמת האמינות משתנה בין מוצר למוצר ואחת ההחלטות החשובות ביותר לצרכן היא האם המידע שהוא מקבל אמיתי או שקרי. וזה גורם למפרסמים לפנות לפרסום סמוי על מנת לחדור בחשאי לתודעת הצרכן וכדי שהמוצרים יראו אמינים.
בעקבות התפתחות הטכנולוגיה קל ונוח כיום ללקוח לנתב את עצמו או להשקיע את כספו בחברות הגדולות. כל אחד מאתנו חשב לעשות את העסקה הטובה והזולה ביותר. למרבה הצער, הפיתוי הזה הוא הגורם לכך שמרבית הלקוחות דווקא מפסידים את כספם בניסיונותיהם לצאת בעסקה שווה.
בשל עבודתי בתחום הפיננסי כעובדת בנק אשר מקבלת מידי יום תלונות בשוטף מלקוחות על פעילות בתי ההשקעות בארץ אם כי פעולתם ומניעיהם זהים לשאר בתי ההשקעות בעולם, בעבודה זו אציג את שוק ההון הישראלי, ואביא דוגמאות להמלצות שפורסמו, אפרט לגבי הבעיה המחקרית שהובילה לכתיבת עבודה זו ואת החוקיות הרשמית של פעולת האנליסטים בכלי התקשורת בישראל.
כמו כן, אמחיש את הבעיה המחקרית באמצעות הצגת המצב כפי שנראה במהלך השנים האחרונות אל מול התוצאה הסופיות.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע כללי והצגת העובדות לאור הספרות המחקרית
ניתוח הנושא לאור תחליפי המוסר לפי 3 תחליפים
דיון מוסרי: הצגת חשיבה מוסרית תוך שימוש בעקרונות מוסר ותאוריות המודלים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

יש לשאול תחילה את השאלה האם האנליסטים הם אלו הזקוקים לריסון (גישת התפוחים הרקובים) או שהתאגידים בהם האנליסטים עובדים, כלומר בתי ההשקעות, זקוקים לריסון (גישת הסלים הרקובים)?
לדעתי הגישה המתאימה ביותר לבעיה המחקרית כפי שהיא מוצגת בעבודה זו היא גישת הסלים הרקובים, האומרת שמשהו באווירת הארגון מרעיל את חבריו, שבתנאים אחרים ובמקום אחר היו מתנהגים כשורה.

תגים:

בתי ההשקעות · פיצויים · אנליסטים · בורסה · ייעוץ השקעות · יועץ · תועלתנות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוסר בעסקים - הטעיית לקוחות בדרכי הפרסום", סמינריון אודות "מוסר בעסקים - הטעיית לקוחות בדרכי הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.