היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שיווק דיגיטלי ובין עידוד פתיחת עסקים קטנים

עבודה מס' 070512

מחיר: 269.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר איכותני ובחינת מאמרים ומחקרים מתוך ספרות מחקר בתחום.

5,023 מילים ,33 מקורות ,2017

תקציר העבודה:

רשת האינטרנט פתחה דלת לסוגים שונים של עסקים, קטנים וגדולים, בדרכם להצלחה בעולם התחרותי של עולם העסקים. העובדה שרשת זו נמצאת בתמונה הופכת את נושא השיווק לאטרקטיבי יותר, מה גם שניתן למצוא אפשרויות שיווק העונות על כל תקציב. בין אם אין מקורות פיננסיים רבים להשקיע בשיווק ובין אם יש, ניתן לבנות קמפיין שיווקי בהתאם לכל מסגרת תקציבית וזהו יתרון ניכר של שיווק דיגיטלי על פני אפיקי שיווק אחרים.
שיווק דיגיטלי נמצא בראש שולחן הדיונים של עולם השיווק בשנים האחרונות, שיווק דיגטלי עוסק בסך הפעולות השיוור המבוצעות במטרה להביא את המוצר או השירות אל הצרכנים תוך שימוש בכלים דיגיטליים. עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם דינאמי ומשתנה חדשות לבקרים וכן תמיד צפויים להתפתח גם ערוצים חדשים יום ביומו. כמו גם, דרכי ההתקשרות של פרטים וצרכנים זה עם זה ,השתנו באופן דרמטי בעשור האחרון, שינוי זה מתבטא, בין היתר, באופן אשר בו צרכנים מחליפים אינפורמציה על מוצרים שונים ולאופן שבו הם צורכים את מוצרים אלו.
שיווק דיגיטלי מציע למשתמשים מגוון כלים ומושגים המסייעים לעסק ולמותג לתקשר עם הלקוחות בעידן הדיגיטלי. אחד היתרונות המרכזיים של שיווק דיגיטלי, הוא כלי הפילוח המתקדמים אשר עומדים לרשות העוסקים בתחום. כלי פילוח מאפשרים למעשה לתקשר עם נישות ספציפיות אשר עשויות להתעניין במוצרים בלי לבזבז זמן יקר או משאבים. כיום עומדות לרשותם של המשווקים פלטפורמות שיווקיות רבות.
מחקר זה בוחן את הקשר בין שיווק דיגיטלי ובין עידוד פתיחת עסקים קטנים. בספרות המחקר קיימת טענה כי רשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי יכולים לספק לעסקים קטנים את האפשרות עם בסיס משאבים רחב יותר לחדש ולהתחרות בסביבה גלובלית תחרותית יותר ויותר (Lindermann et al., 2009).
מחקר זה כולל מחקר איכותני ובחינת מאמרים ומחקרים מתוך ספרות מחקר בתחום, כמו כן נערך מחקר בו נסקרו על בסיס שאלונים 60 עסקים קטנים בישראל. שאלת המחקר של המחקר הנוכחי היא - האם האפשרות לשימוש בשיווק דיגיטלי, מעודדת פתיחת עסקים קטנים?

השערות המחקר של מחקר שנבחנו הן:
* בעלי עסקים קטנים מסתמכים בעיקר על הרשתות החברתיות בגיוס לקוחות חדשים
* פעילות עסקית מקוונת היוותה שיקול מרכזי בהקמת העסק
* רוב העסקים הקטנים יבצעו את פעילות השיווק בצורה עצמאית

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולגיה
ממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

דרכי ההתקשרות של פרטים וצרכנים זה עם זה ,השתנו באופן דרמטי במהלכן של עשר השנים האחרונות. שינוי זה מתבטא, בין היתר, באופן אשר בו צרכנים מחליפים אינפורמציה על מוצרים שונים ולאופן שבו הם צורכים את מוצרים אלו. המדיה החדשה על כל הפלטפורמות החברתיות בה, למעשה מאפשרת לפרטים הצרכנים להפיץ ולקדם רעיונות. אותם הצרכנים יכולים לשמש לעסוק בקמעונות באתרים כמו איביי או להיות מפיקים או במאים באתרי סרטונים שיתופיים כמו אתר יוטיוב וכיוצא בזה. את כל הפעיליות הללו, הצרכנים עושים דרך מחשבים, טאבלטים, טלפונים חכמים ניידים ואמצעותם של כלים נוספים אשר מאפשרים להחליף מידע בזמן אמת בקלות ובנוחות.
בספרות המחקר (Hennig-Thurau et al., 2010) ניתן למצוא הגדרה של המושג את המושג - "New Media" כאתרי אינטרנט, ערוצי תקשורת דיגיטליים אחרי וערוצי מידע אשר בהם צרכנים פעילים עוסקים בהתנהגויות שונות אשר ניתנות לצריכה על ידי צרכנים אחרים. מצב זה מתרחש הן בזמן אמת (אונליין) והן זמן רב לאחר מכן, וזאת ללא קשר למיקומם הפיזי-גאוגרפי של הצרכנים. ניתן למנות שישה מאפיינים ל-":"New Media

תגים:

עסקים · מדיה חדשה · רשתות חברתיות · שיווק דיגיטלי · עסקים קטנים · אינטרנט · פייסבוק · אונליין · צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שיווק דיגיטלי ובין עידוד פתיחת עסקים קטנים", סמינריון אודות "הקשר בין שיווק דיגיטלי ובין עידוד פתיחת עסקים קטנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.