היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין מגוון שירותים לבין נאמנות לקוחות בסלקום

עבודה מס' 070433

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה ומחקר כמותי באמצעות שאלונים.

8,453 מילים ,30 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

שוק התקשורת בישראל מצוי בתחרות עזה כתוצאה משינויים רגולטוריים שנערכו בשנת 2011, אשר הובילו לכניסתם של עוד כ-7 חברות תקשורת חדשות שמתוכן 2 בעלות תשתית עצמאית ו5 מפעילות וירטואליות. המתחרים העיקריים בענף הם קבוצות התקשורת המובילות בשוק כגון: פרטנר, קבוצת בזק וקבוצת הוט. סלקום הציבה כאסטרטגיית המטרה את היכולת להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת על מנת להגביר את נאמנות הלקוח בשוק התחרותי הקיים ולמצב את החברה כקבוצת התקשורת המובילה בישראל.

מטרת המחקר הייתה לבחון את הקשר בין מגוון שירותים לבין נאמנות לקוחות בחברת סלקום להרחיב ולהעמיק את הידע העוסק בממדיה השונים של נאמנות לקוחות וכיצד היא מושפעת מכמות השירותים. המחקר נערך על חברת סלקום ישראל, חברת התקשרות הסלולרית הגדולה בישראל ולה כ- 2.8 מיליון מנויים נכון למרץ 2015. מדגם המחקר כלל 120 משתתפים שהם לקוחות סלקום, מתוכם 68 גברים ו-52 נשים בטווחי גילאים שנעו בין 23-41 כאשר מערך המחקר הוא כמותי מתאמי. מחקר מתאמי כמותי מטרתו לבחון תופעות וקשרים בין משתנים כפי שהם מתקיימים במציאות, תוך שימוש בכלים מובנים המאפשרים עיבוד סטטיסטי, בדיקת קשרים סטטיסטיים בין משתנים ובמסגרתו נעשה שימוש במדגמים גדולים המאפשרים הכללה מהמדגם לאוכלוסייה.

שיטת הדגימה התבססה על דגימת נוחות - דגימה בלתי הסתברותית מסוג מכסה. הנבדקים נדגמו מקרב עמיתים לעבודה במקום עבודתו של החוקר, שהוזמנו להשתתף במחקר והסכימו לעשות זאת, עד הגעה למספר הנבדקים הדרוש. היתרון בשימוש בשיטת דגימה זו היא שהיא נחשבת למהירה ואינה דורשת השקעת משאבים רבים מצד החוקר, אך קיים גם חיסרון בכך שזהו אינו מדגם שנחשב למדגם מייצג (בייט-מרום, 2014).

1. ראשי פרקים:
2. תקציר מנהלים
3. מבוא: תיאור הארגון חברת סלקום
3.1 הבעיה העסקית
3.2:מטרות המחקר וחשיבותן
3.2.1 שאלת המחקר
3.2.2 מטרות אקדמיות
3.2.3 מטרות יישומיות
3.3 סקירת ספרות
3.4: רציונל המחקר
פרק 4: שיטת המחקר
4.1 מערך המחקר
4.2 המדגם
4.2.1 הגדרת אוכלוסיית המחקר
4.2.2 המדגם
4.2.3 שיטת הדגימה
4.2.4 שיקולים בבחירת שיטת הדגימה
4.3 כלים
4.4 הליך המחקר
4.5 שיטת הניתוח
פרק 5: ממצאים
5.1 סטטיסטיקה תיאורית למשתני המחקר
5.2 בדיקת השערות
6.0 ניתוח ודיון
7.0 סיכום, מסקנות והמלצות
8.0 מגבלות המחקר
9.0 שיקוף
10.0 תרומת המחקר
11.0 ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את פלטי ה- SPSS.

קטע מהעבודה:

חשיבות השירות היא בכך שחברות עומדות בפני תחרות קשה וצריכות בעצם לרכוש את נאמנות לקוחותיהן על מנת להשיג יתרון תחרותי על המתחרים, הדרך לעשות זאת היא להיות מסוגלים להבין את רצונותיהם וצורכיהם האמתיים של לקוחות החברה ולספק צרכים אלה. רק חברות אשר מציבות את הלקוח במרכז האסטרטגיה התחרותית שלהן, יכולות ליצור נאמנות לקוח (Anderson and Swaminathan, 2011).

תגים:

שירות · סלולרי · טלפונים · נאמנות · לקוחות · חדשנות · ניוד · ניידות · התנהגות צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין מגוון שירותים לבין נאמנות לקוחות בסלקום", סמינריון אודות "הקשר בין מגוון שירותים לבין נאמנות לקוחות בסלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.