היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות בהקשר של קופות חולים

עבודה מס' 070572

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר באמצעות שאלונים.

7,487 מילים ,25 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

ישנם גורמים רבים המשפיעים על שביעות רצון הלקוחות ועל נאמנותם למוצר/שירות אותו הם צורכים. במחקרים קודמים נמצא כי ציפיות הלקוח מהוות מרכיב חשוב במדידת שביעות רצון הלקוחות. שביעות רצון היא ההתאמה בין ציפיות הלקוח לשירות המוצע.
בנושא זה נערכו מספר מחקרים לגבי נאמנות לקוחות לקופות החולים אליהם הם משויכים ונמצא כי ישנם גורמים רבים המשפיעים על שביעות רצון הלקוחות ועל נאמנותם.
נאמנות לקוחות היא מחויבות עמוקה לרכוש או לתמוך שוב בעתיד במוצר/בשירות הנרכש, למרות השפעת המצב ומאמצי השיווק להפוך את הלקוחות לעבור לחברות אחרות.
ישנו צורך בשיפור מתמיד בקופות החולים לשם העלאת שביעות רצון הלקוחות והתאמת ציפיותיהם מקופת החולים אליה הם משויכים. מחקר זה מתמקד בתפיסת האיכות של קופת החולים בעיני הלקוח ומטרתו העיקרית היא לזהות את איכות קופת החולים ולבדוק האם הלקוח שבע רצון ממנה והאם נאמן לה.
בנוסף, ניתן לשפר את הגורמים שנבדקו בכדי לאפשר ללקוחות להיות שבעי רצון ולהישאר נאמנים לקופת החולים אליה הם משויכים. לדוגמא: את איכות השירות ניתן לשפר על ידי שיפור השירות (כולל שיפור מוחשי), אמינות, היענות, ביטחון, אמפתיה ועוד.
לאור האמור לעיל, החלטתי לחקור את הנושא הזה ולבצע מחקר כמותי ואיכותני.
במחקר זה נבדקו מספר גורמים המשפיעים על שביעות רצון הלקוחות בקופת החולים אליה הם משויכים, ומתוך כך על נאמנותם לקופת החולים שלהם. הגורמים שנבדקו הם: מחיר השירות, איכות השירות, קשר אישי עם הצוות, נגישות וזמינות השירות ואמון בצוות. במחקר נדגמו 108 נבדקים, רובם נשים (71.3%) ורובם בגילאי 18-37 (76.8%).

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 נאמנות
2.2 שביעות רצון
2.3 הקשר בין נאמנות לשביעות רצון
2.4 גורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות
2.4.1 מחיר השירות
2.4.2 איכות השירות
2.4.3 אמון בצוות
2.4.4 קשר אישי עם הצוות ואמפתיה
2.4.5 זמינות ונגישות השירות
3. מתודולוגיה ואפיון המחקר
3.1 אוכלוסיית המחקר
3.2 כלי המחקר
3.3 הליך המחקר
4. סטטיסטיקה תיאורית
4.1 ממצאים תיאוריים
4.2 ממצאי המחקר
5. דיון
6. סיכום
7. מגבלות והמלצות למחקר המשך
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
9.1 שאלון
9.2 פלט תוצאות כל השערות המחקר

קטע מהעבודה:

2.1 נאמנות:
נאמנות זו הנטייה של הצרכן לבצע סדרה מגוונת של התנהגויות בעלות מוטיבציה כדי לשפר את הקשר השוטף עם ספקי השירות, הכוללת המלצה לאחרים, רכישה חוזרת וכוונה לקנות במחיר גבוה יותר (Agustin & Singh, 2005; Arab, Ghazi Tabatabei, Rashidian, Rahimi Forushani & Zarei, 2012; Schneider & Bowen, 1999; Faullant, Matzler & Fuller, 2008). אחרים מגדירים נאמנות כאמונה בטוחה של הצרכן כי הוא יכול לסמוך על המוכר לספק שירות בצורה מובטחת (Agustin & Singh, 2005).

תגים:

נאמנות לקוחות · קופת חולים · שביעות רצון · מחיר · איכות השירות · זמינות ונגישות · אמון בצוות · קשר אישי · שירות · התנהגות צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות בהקשר של קופות חולים", סמינריון אודות "הגורמים המשפיעים על נאמנות לקוחות בהקשר של קופות חולים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.