היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח ויסות עצמי בילדים בגן במטרה למנוע אלימות

עבודה מס' 070429

מחיר: 549.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד הגננת מפתחת את הוויסות העצמי של הילדים בגן למטרה למנוע אלימות.

7,894 מילים ,36 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי עוסק בשאלה כיצד הגננת מפתחת את הוויסות העצמי של הילדים בגן למטרה למנוע אלימות. האלימות בגן הילדים היא תופעה נפוצה למדי. צוק (2009), חושפת נתונים מדאיגים על אלימות בגני ילדים, כאשר קרוב לחמישית מהילדים קורבנות הצקה. כמו כן, קונפליקטים של ילדי גן מתרחשים סביב מאבקי כוח על חפצים או זכויות, מי הראשון במחשב (ברמן, 2002).
אחת הסיבות העיקריות לאלימות ילדים נובעת מהקושי של הילד הרך לשלוט על עצמו ולהתמודד עם כעס ותסכול (ארנון ושליו, 2009), כלומר, קשיים בוויסות עצמי. ויסות עצמי מתייחס ליכולת להבין ולשלוט בסביבה החברתית, לווסת את ההתנהגות, לשלוט בהתנהגויות, לתכנן, להציב מטרות, לפקח באופן עצמאי על התהליך החברתי, לבצע התאמות חיוניות, להעריך את ההתנהגות, לחזק את התנהגויותיהם היעילות ולתכנן כיצד להימנע בעתיד מהתנהגויות שעלולות לעכב או להזיק (מרעי-חאג', 2015).
המחקר הנוכחי מבקש לחקור כיצד מפתחות הגננות את הוויסות העצמי של הילדים במטרה להפחית את האלימות. הספרות הקיימת בתחום דנה בתפיסות גננות, דרכי התמודדות באלימות, אך אינה דנה באופן ספציפי בוויסות עצמי ואופן ניהולו בגן הילדים.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
סקירה ספרותית
1.1 וויסות עצמי
1.2 תפיסה חינוכית של גננות לגבי מניעת אלימות והתמודדות
1.3 גבולות וכללי הלמידה הרגלים לכללים סדר יום
1.4 אלימות בגן הילדים
1.5 תכניות המדריכות כיצד להתמודד עם בגן
1.6 הגננת כמנהלת גן
1.7 אקלים כיתה מיטבי
מתודולוגיה
2.1 סוג המחקר
2.2 משתתפות
2.3 כלי המחקר
2.4 הליך המחקר
2.5 אתיקה במחקר
ממצאים
3.1 אני מאמין של הגננות בנושא אלימות
3.2 תגובות למקרי אלימות
3.3 מניעת אלימות
3.4 קשרים עם צוות הגן
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה
נספחים - תמלילי ראיונות

קטע מהעבודה:

וויסות עצמי הוא יכולתו של האדם לבקר ולהתאים את מחשבתו, את רגשותיו ואת התנהגותו על פי הנורמות החברתיות, לצורך השגת מטרה כלשהי או הסתגלות למצב מסוים (Berger, 2011). ויסות עצמי מתייחס ליכולת להבין ולשלוט בסביבה החברתית, לווסת את ההתנהגות, לשלוט בהתנהגויות, לתכנן, להציב מטרות, לפקח באופן עצמאי על התהליך החברתי, לבצע התאמות חיוניות, להעריך את ההתנהגות, לחזק את התנהגויותיהם היעילות ולתכנן כיצד להימנע בעתיד מהתנהגויות שעלולות לעכב או להזיק (מרעי-חאג', 2015).

תגים:

וויסות עצמי · אלימות · גן ילדים · מניעת אלימות · התנהגות · משמעת · ממלכתי דתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח ויסות עצמי בילדים בגן במטרה למנוע אלימות", סמינריון אודות "פיתוח ויסות עצמי בילדים בגן במטרה למנוע אלימות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.