היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסגור עדויות של נפגעות תקיפה מינית בעיתונות המיינסטרים

עבודה מס' 070185

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד ממוסגרות העדויות של נפגעות תקיפה מינית בכתבות בעיתונות המיינסטרים?

4,570 מילים ,11 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

הנושא בו אעסוק במחקר הוא מסגור עדויות של נפגעות תקיפה מינית בעיתונות המיינסטרים. ארצה לבדוק אם קיימת תבנית במסגור העדויות שתוכל ללמד על אובייקטיביות או חוסר אובייקטיביות של המדיה בכלל ומדיום העיתונות בפרט.
קיים שיח על היחס שמקבלות נפגעות תקיפה מינית מהסביבה ובסיקור התקשורתי. ישנן טענות כי קיים דפוס חוזר של האשמת הקורבן וזלזול או המעטה בערך החוויה הטראומתית שעברו הנפגעות. סיקור מסוג זה מעביר את הנתקפת מעין "אונס שני" על ידי העיתונות והציבור וגורם לשימור מצב בו מקרי אונס ותקיפה אינם מוקעים לחלוטין מהחברה ולענישה בלתי מספקת של התוקף עקב אדישות לנושא והיעדר דיון ציבורי. לכן, יהיה מעניין לבדוק במסגור העדויות אם ניתן להבחין בסכמה מסוימת או בהטיות של הכתב. ארצה לבדוק אם נראה כי הכותב, המהווה עד לעד, הופך לשותף לחוויה או שמא מסקר אותה מנקודת מבט מרוחקת ובוחר, במודע או לא במודע, שלא להזדהות עם הקורבן.

הערת מערכת: רשימת הכתבות שנותחו אינה כלולה בעבודה.

קטע מהעבודה:

מסגרות מבליטות חלקי אינפורמציה בפריט שהוא נושא התהליך התקשורתי. המילה "בולטות" מוגדרת כהפיכת פריט מידע ליותר נראה לעין, יותר חשוב, או זכיר יותר לקהל. העלאת החשיבות מגבירה את הסיכוי שהנמען "ירגיש" את המידע, יבין את המשמעות בצורה שבה מסגרו את הטקסט, יעבד אותו וישמור אותו בזיכרון (entman, 1993). תשומת לב למסגור העדות ולבולטות הכתבה תעזור להבין כיצד בחר הכותב להעביר את המידע לקוראים.

תגים:

סמינריון · אונס · אתיקה · צהוב · סיקור · אובייקטיביות · ניתוח תוכן

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסגור עדויות של נפגעות תקיפה מינית בעיתונות המיינסטרים", סמינריון אודות "מסגור עדויות של נפגעות תקיפה מינית בעיתונות המיינסטרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.