היישום אינו מחובר לאינטרנט

זהות, צילום, נשים ופייסבוק

עבודה מס' 070146

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מרכיבי זהות פוסטמודרנית של נשים מישראל בנות 25-30 הבאים לידי ביטוי בדימויים חזותיים המיוצגים בתמונות הפרופיל שלהן בפייסבוק.

5,590 מילים ,22 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

משתמשי הרשת החברתית פייסבוק מתבקשים לבחור לעצמם תמונת פרופיל ולמסור פרטי מידע אשר ייצגו אותם ואת אישיותם. ישנם משתמשים הבוחרים להציג את עצמם באמצעות תצלום אישי בניסיון להעביר מסרים שונים ביחס לעצמם. התצלום האישי כתמונת פרופיל כולל על-פי-רוב מאפייני זהות ותרבות אישיים, חברתיים, פוליטיים ואחרים.
חיבור זה עוסק בשאלת מאפייני הזהות של נשים מישראל בנות 25-30 הבאים לידי ביטוי בתמונות הפרופיל שלהן בפייסבוק ובדימויים החזותיים בהם נעשה שימוש בייצוג מרכיבי הזהות באותן תמונות. התחום הוויזואלי בו מתמקדת שאלת המחקר הם תצלומים אישיים המופיעים כתמונות פרופיל בחשבונות פייסבוק של אותן נשים. ההנחה היא כי ישנם מאפיינים משותפים לאותה קבוצה למרות השימוש במגוון גדול מספור של דימויים חזותיים בהם הן עושות שימוש.
החיבור מחולק לשלושה פרקים הנוגעים לשלושת ההיבטים העיקריים המרכיבים את השאלה: זהות, צילום ופייסבוק. בחלקו הראשון עוסק החיבור במושג הזהות מנקודת מבט פוסט מודרנית תוך התייחסות למימד החזותי של הזהות. הפרק השני דן במסר החזותי של הצילום, בפרט של התצלום האישי, ובמתודולוגיה בה ניתן לפענחו. השתקפות מאפייני הזהות החברתית בפייסבוק באמצעות ניתוח 5 תמונות פרופיל של משתמשות יהיו נושאי הפרק השלישי.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק ראשון - הזהות וביטויה החזותי
פרק שני - הצילום והמסר החזותי
פרק שלישי - הייצוג החזותי והזהות בפייסבוק
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מבט אל התהליך הבסיסי היוצר זהות, מתוך ניסיון להגדיר אותה, יראה שהוא כולל בתוכו את האופן שבו אנשים מארגנים את מחשבותיהם ומכוונים את מעשיהם ואת פעילויותיהם ודרך הזהות בוחנים את שמתרחש סביבם. יש קשר הדוק בין תפיסת הזהות לבין תפיסת האחר, ושני הדברים נמצאים לרוב באותה רמת הפשטה. היכולת לתפוס לכידות ורב גוניות בעצמי באה יחד עם ראיית אלו בזולת. זהויות והפעילויות המשויכות אליהן חוזרות ומגדירות ובונות את עצמן בתהליך דיאלקטי ארוך תוך התייחסות להקשרים היסטוריים (Baron and Byrne, 2000).

תגים:

פוסטמודרני · דימוי חזותי · ייצוג חזותי · תמונה · אוריינות חזותית · ויזואלי · רשת חברתית · אינטרנט · פרופיל · פייסבוק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זהות, צילום, נשים ופייסבוק", סמינריון אודות "זהות, צילום, נשים ופייסבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.