היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין דפוס התקשרות בוגרת לבין מידת האושר אצל נשים

עבודה מס' 070098

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר כמותני שנערך באמצעות שאלון.

6,852 מילים ,26 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבחן האם סגנונות ההתקשרות השונים משפיעים על רמת האושר אצל נשים בהתייחסות לגילן ולמצבן הזוגי/משפחתי, בחינה זו תעשה על ידי מחקר שבוצע על ידי שאלון שהופץ לנשים בלבד. בנוסף, נתבסס על מחקרים שונים שנעשו בתחום ההתקשרות ותחום האושר מהם ניתן להשליך על מחקרנו.
חשיבות המחקר נעוצה באיחוד העולמות-החדש והישן שמטרתו להפיק תועלת ולמצוא את הקשר בן השניים לטובת הבנה טובה יותר של רמת האושר המובנת לסגנונות התקשרות ובעתיד מציאת תחום טיפולי שיוכל להביא גם את האנשים בעלי סגנון ההתקשרות המאושר פחות לדרגת אושר רצויה.

להערכת סגנון ההתקשרות של האמהות השתמשנו בשאלון לסיווג התקשרות למבוגרים אשר פיתחו (1990) Mikulincer, Florian & Tolmacz במטרה לתקף את השאלון המקורי של Hazan & .Shaver

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.א תיאורית ההתקשרות
2.ב אושר
השערת המחקר
שיטת המחקר
תוצאות
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים (שאלון)

קטע מהעבודה:

Bowlby (1969/1982) טוען כי ייצוגים, סכמות ועמדות אלו הנוצרות בינקות הינם חשובים ומשפיעים בצורה קריטית על האופן בו ננהג, על ההתנסויות שלנו, על החוויות שנבחר לעבור וכאלו שנבחר להימנע מהם. ישנה חשיבות מכרעת לאופן והיכולת של האדם להאמין ולסמוך על עצמו - יכולת זו נובעת מהיכולות שלו לסמוך על זמינותם של אחרים והאמונה שלו שבעת מצוקה יהיה לו על מי להישען במידת הצורך.

תגים:

התקשרות · בולבי · אושר · התקשרות בטוחה · התקשרות חרדה · התקשרות נמנעת · נשים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין דפוס התקשרות בוגרת לבין מידת האושר אצל נשים", סמינריון אודות "הקשר בין דפוס התקשרות בוגרת לבין מידת האושר אצל נשים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.