היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית שיווק למים מינראלים

עבודה מס' 070036

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית שיווק למוצר חדש למים מינראלים ממותג חברת נסטלה.

3,661 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

חברת נסטלה קיימת בשוק העולמי החל מאמצע המאה ה19. החברה משווקת מוצרי מזון שונים ונכנסה לשוק הישראלי בשנות ה90 המוקדמות, באמצעות רכישה של מעל 50% של חברת אסם העוסקת גם בייצור ושיווק מוצרי מזון.
מטרת המסמך היא להציג תכנית שיווק למוצר חדש בשוק הישראלי, מים מינראלים ממותג חברת נסטלה, שנכון לעכשיו כבר משווק בחו"ל. התכנית המפורטת היא לטווח זמן של שנה.
החברה בישראל, כמו החברות בכלל העולם, סופגת שינויים וטרנדים חדשים. אם בשנת 2005 הנטייה הייתה לצרוך מים מינראליים, החל משנת 2010-2011 ישנה האטה בצריכה זו. השינויים הצפויים הם צריכה פחותה במים מינראליים וחזרה לצריכה של מי ברז המוצהרים על ידי משרד הבריאות כראויים לצורכי השתייה, צריכה פחותה במוצרים המצריכים פגיעה באיכות הסביבה באמצעות שימוש בחומרי גלם לא מתכלים, כגון הפלסטיק ממנו עשויים הבקבוקים לאריזת המים המינראליים.
מקורות מידע אליהם ניגשנו לצורך הכנת מסמך זה הם אתרי אינטרנט של חברת נסטלה העולמית המשווקת את מותג המים המינראליים, אתר האינטרנט של חברת אסם נסטלה, קטעי עיתונות אשר פורסמו באתר האינטרנט של כלכליסט.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. תיאור השוק והצרכן בישראל
א. ניתוח ובחינה של הצרכנים בכוח ובפועל של המוצר שלנו
ב. ניתוח השוק
ג. עוצמת התחרות בשוק ומאפייניה (מודל פורטר)
4. SWOT
5. גורמי מפתח להצלחה KSF
6. מטרות ויעדים
7. קהל מטרה
8. מיצוב
9. אסטרטגיות תמהיל השיווק
א. אסטרטגיות מוצר
ב. אסטרטגיות מחיר
ג. אסטרטגיות הפצה
ד. אסטרטגיות קידום - תקשורת שיווקית משולבת (פרסום, וקידום מכירות בלבד)
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שוק המים המינרלים התרחב וגדל משנת 2005 בגלל ביקוש הצרכנים אליו, מהסיבה שלא רוצים לצרוך מי ברז לשתיה, למרות שהם הוכרזו כראויים לשתייה. משנת 2005 חלה עלייה כמעט רציפה בהיקף השוק ובכמות המים בבקבוקים שנצרכה (פרט לשנות המיתון 2008-2009 בהם נצפתה ירידה קלה בכמות מכירת מים מינרלים מבוקבקים).

תגים:

מים מבוקבקים · מים מינרלים · בר מים · פורטר · מזון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית שיווק למים מינראלים", סמינריון אודות "תכנית שיווק למים מינראלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.