היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק מגשיות למזון העשויות מפלסטיק רב-שכבתי

עבודה מס' 050848

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית לשיווק של מגשיות אלה, כולל תיאור המוצר, האסטרטגיה השווקית והסביבה העסקית.

4,320 מילים ,2000

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
פרק 1 מבוא
פרופיל החברה
הגדרת תחום הפרויקט
יריעות רב שכבתיות
אריזה באווירה מבוקרת (MODIFY ATHMOSPHIR PACKAGING - MAP)
הרעיון שמאחורי האריזה באווירה מבוקרת
פרק 2 ניתוח מצב קיים
האסטרטגיה השיווקית
מדיניות מוצרים
מדיניות מחירים
מדיניות הפצה
מדיניות הקידום העסקי
מערכת המידע השיווקי (ממ"ש)
פרק 3 - ניתוח הסביבה העסקית
הקדמה
ניתוח סביבת המקרו (פוליטית, מנטלית...)
ניתוח סביבת המיקרו
לקוחות
יצרני בשר בקר טרי
שוק העופות
שוק הבשר המעובד (בשרים קרים ונקניקים)
שוק הגבינות
שוק הסלטים
תרכיזי העגבניות ושימורים
שוק הקייטרינג וארוחות מוכנות
ספקים
מימון
ניתוח הענף
מבנה הענף
מתחרים
נפח השוק הפוטנציאלי
פרק SWOT 4
חוזקות
חולשות
הזדמנויות
איומים
פרק 5 המודל השיווקי הנבחר
המודל השיווקי בו נשתמש הוא המודל של פורטר
הרציונל בבחירת מודל זה
ליקויים באסטרטגיה הנוכחית
פרק 6 אסטרטגיה שיווקית מוצעת
הצגת חלופות אסטרטגיות לפי המודל שנבחר:
ניתוח החלופות האסטרטגיות
תחרות על בסיס מחירים
בידול
התמקדות
החלופה הנבחרת

מבוא
פרופיל החברה
מפעל פולירז הוקם בשנת 1967 בקיבוץ מעוז חיים, המפעל פועל בתחום הפלסטיק, ומייצר בעיקר יריעות לתעשיית אריזות המזון.
כמו כן מייצרים סרטי אריזה, לוחות ABS ו PS לתעשיות מזגני הרכב ומקררים.

הגדרת תחום הפרויקט
במפעל מספר קווי ייצור, ומספר מוצרים מגוון ביותר. למעשה ישנם חמישה סוגי מוצרים, השייכים כל אחד לענף אחר, ומיועדים לקהל לקוחות שונה.
אנו נתמקד בשיווק המוצרים של קו המייצר מגשיות בשיטה של VACUME FORMING. מחלקת הוואקום מקבלת יריעות 'רב שכבתיות' ממחלקת הרש"י (רב שכבתי) ומייצרת מהם מגשיות לענף המזון.
המיוחד במגשיות אלה הוא החומר מהן הן מיוצרות - יריעות רב שכבתיות.

יריעות רב שכבתיות
הקו החדש (שלוש שנים) הנמצא באולם הייצור בפולירז, מייצר יריעות רב שכבתיות, ליריעות אלו ישנן תכונות אותן לא ניתן לקבל ביריעות חד שכבתיות, כאשר לכל שכבה ביריעה תכונה ספציפית, וכך ניתן לשלב מספר תכונות ביריעה אחת.
לדוגמא, שכבה אחת חוסמת מעבר חמצן, שכבה שניה נותנת יציבות למגשית, שכבה שלישית באה במגע עם מזון ושכבה נוספת מותאמת להלחמת כיסוי, או דקורציה, ולפעמים דרושות שכבות דבק בין השכבות.
השימוש העיקרי הוא בתעשיית המזון, בה נדרש איטום של האריזה, בפני מעבר חמצן.

אריזה באווירה מבוקרת
MODIFY ATHMOSPHIR PACKAGING - MAP
האפשרות לארוז מזון בקופסאות שימורים מפלסטיק, האטומות למעבר חמצן, נותן הרבה יתרונות ואופציות בידי יצרני המזון השונים, והעיקרי שבהם הוא אריזה באווירה מבוקרת, מה שמאפשר הארכת חיי המדף של המזון פי שניים עד פי ארבעה ממזון טרי המאוחסן באוויר החופשי.
האריזה באווירה מבוקרת, כוללת מספר שלבים:
1. הכנסת המזון לאריזה המיוחדת (מגשית).
2. הוצאת האוויר הרגיל מהאריזה.
3. הכנסת אוויר בתערובת מתאימה (רק חנקן או שילוב של CO2 עם %4 חמצן)
4. סגירת ואטימת המגשית ביריעת כיסוי מתאימה (האטומה גם היא למעבר חמצן)


הרעיון שמאחורי האריזה באווירה מבוקרת
הרעיון שמאחורי האריזה באווירה המבוקרת הוא יצירת אטמוספירה מקומית בתוך האריזה - כזו שתבלום התפתחות והתרבות של בקטריות וחיידקים, תמנע התחמצנות של המזון (הדוגמא הבולטת להתחמצנות הוא האבוקדו שמשחיר באוויר הפתוח, אך שומר על צבעו הירוק באריזה רב שכבתית).
על ידי כך ניתן להאריך את חיי המוצר פי שניים או שלושה למוצרי בשר, ופי שבע למוצרי מאפה, כל שאר מוצרי המזון מאריכים את חייהם בין פי שניים לפי שבע.

תגים:

שיווקית · אסטרטגיה · אריזה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק מגשיות למזון העשויות מפלסטיק רב-שכבתי", סמינריון אודות "שיווק מגשיות למזון העשויות מפלסטיק רב-שכבתי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.